مجتبی یوسفی، نماینده و عضو کمیسیون عمران مجلس از اصلاح قانون توسعه حملونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت، بهویژه نحوه نظارت بر حملونقل عمومی خبر داد و گفت: در واقع در لایحه اصلاح قانون توسعه حملونقل عمومی گفته شده باید صنفی برای پیگیری به حق مطالبات -چه رانندگان و چه کسانی که خدمات دریافت میکنند- باشد، اما درون شهر با مسئولیت شهرداریها با نظارت وزارت کشور و شوراهای شهر و بیرون شهر همه موضوعات تصمیمگیری برعهده وزات راهوشهرسازی و سازمان راهداری است.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس، با بیان اینکه عملکرد کنونی بانکها را در حوزه خدمترسانی به مردم بسیار ضعیف و قابل نقد میدانیم افزود: علی رغم تذکرهای مکرر یا بانکها به اندازهای قدرت دارند که تمکین نمیکنند یا پشت آنها عدهای ایستادهاند و با اعمال نفوذ از بانکها حمایت میکنند.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید مصوبه واردات خودرو از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به زودی شاهد واردات خودروهای کارکرده به داخل کشور خواهیم بود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیشنهاد مشخص کمیسیون اجتماعی این است که ۵ روز هفته کاری بوده و ساعت کاری کارمندان نیز روزی ۸ ساعت است اما اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز تعطیل باشد هنوز جای بحث دارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه تعیین ساعات کار ادارات بدون توجه به نحوه رفت و آمد کارمندان اصلا به صلاح نیست و مسئولان باید پاسخگوی زحمتی که برای مردم ایجاد کردهاند، باشند گفت: به جای ایجاد زحمت برای مردم برای تأمین انرژی به دنبال منابع دیگری باشیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دو مقوله «معیشت مردم» و «اشتغال جوانان» را از مهمترین موضوعاتی دانست که در بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه باید مد نظر برنامه ریزان قرار گیرد.