به گزارش صبح مجلس؛ مصطفی پوردهقان اردکانی، در خصوص اختلال موجود در سامانههای خدماترسان با اشاره به تکالیف دولت مندرج در قانون برنامه هفتم پیشرفت، گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه دولت مکلف به ارائه خدمات در قالب دولت الکترونیک شده است تا هم هزینههای مردم و دولت کاهش پیدا کند، هم تکریم ارباب رجوع رعایت شود و روند نظارت بر بخشهای مختلف نیز تسریع شود.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته تاکنون در حوزه دولت الکترونیک اتفاقات مثبتی افتاده است کما اینکه در حوزههای مسکن و مالیات شفافسازی صورت گرفته است اما یکی از موضوعاتی که کم و بیش در زمانهای مختلف مردم را آزار میدهد ایجاد اختلال در سامانههای دستگاههای خدماترسان است کما اینکه افراد برای دریافت وام به بانکها مراجعه میکنند اما سامانه دچار اختلال است یا نیاز به دریافت چک دارند و سامانه املاک و اسکان قطع میشود یا در سایر دستگاهها نیز بستر اینترنتی متاسفانه دچار اختلال بوده که مشکلاتی را برای مردم ایجاد میکند.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: ما از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار داریم بستر لازم برای رفع این اختلالات را فراهم کند و به آن سرعت بخشد و پهنای باند مطلوبی را در اختیار قرار دهد یا بهروزرسانی اطلاعات را به خارج از ساعات اداری موکول کند تا کام مردم تلخ نشود و مانع از بروز مسائلی شود که آنها را بلاتکلیف نگه میدارد.
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما قطعا نشستی در کمیسیون با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون بررسی این موضوع خواهیم داشت تا هم مشکلات این حوزه را به مجدد وی گوشزد کنیم و هم راهکارهایی را در جهت رفع اختلالات موجود در مسیر خدماترسانی در قالب دولت الکترونیک ارائه دهیم./پایان پیام
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.