×
نماینده مردم فاروج وقوچان:

ضرورت پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم و افزایش سطح رضایتمندی

علی آذری بر اهمیت پیگیری مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: افزایش سطح رضایتمندی باید در اولویت مدیران باشد.

  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
  • ایکانا
  • 922 بازدید
  • ۰
  • ضرورت پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم و افزایش سطح رضایتمندی

    به گزارش صبح مجلس؛ علی آذری بر ضرورت پیگیری و حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: افزایش سطح رضایتمندی مردم همواره باید در اولویت باشد و مدیران باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند.

    سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه اصلی مدیران کشور خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنها است و ضرورت دارد که امید و انگیزه در جامعه ترویج شود چراکه این امر محرک توسعه است.

    وی افزود: امید و انگیزه همان چیزی است که دشمنان با ابزار رسانه و فضای مجازی سعی در تضعیف آن در جامعه دارند.

    این نماینده مجلس در دوره دوازدهم با بیان اینکه با وحدت می توانیم تلاش مدیران را برای مردم ملموس تر کنیم، اضافه کرد: رییس جمهور با ایده وفاق و با اقدامات میدانی زمانی پا به عرصه خدمت گذاشت که بسیاری درصدد نا امید کردن، تخریب و بیان نداشته ها بودند.

    وی بیان کرد: وفاق نیز محدود به مدیران و مسوولان حاکمیتی نیست و با مشارکت مردم می توان کارهای بزرگی انجام داد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=25630

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس | پوشش تخصصی اخبار مجلس شورای اسلامی
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس