×

تهدیدات رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن نقاط حساس و تاثیرگذار کشورمان دروغی بیش نبود

علی اصغر نخعی‌راد درباره عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران عنوان کرد:‌ همان طور که پیش بینی می‌کردیم تهدیدات رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن نقاط حساس و تاثیرگذار کشورمان دروغی بیش نبود. در حقیقت حمله ناموفق و محدود این رژیم نشان داد که جرأت انجام یک کار اساسی را ندارد.

  • ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
  • ایسنا
  • ۰
  • تهدیدات رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن نقاط حساس و تاثیرگذار کشورمان دروغی بیش نبود

    به گزارش صبح مجلس؛ علی اصغر نخعی‌راد درباره عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران عنوان کرد:‌ همان طور که پیش بینی می‌کردیم تهدیدات رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن نقاط حساس و تاثیرگذار کشورمان دروغی بیش نبود. در حقیقت حمله ناموفق و محدود این رژیم نشان داد که جرأت انجام یک کار اساسی را ندارد.

    این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما جمهوری اسلامی قطعا حق پاسخ مشروع و متقابل را برای خود قائل خواهد شد و چه بسا از حمله ناموفق اسرائیل خوشحال هم شدیم چون بار دیگر می‌توانیم ضرب شست خودمان را به این رژیم جعلی نشان دهیم تا متوجه شود با چه نظام مقتدری رو به روست و عملیات بعدی خودمان را گسترده تر و مخرب تر انجام دهیم.

    نخعی راد تاکید کرد: رژیم صهیونیستی سال‌هاست که با زورگویی و اعمال جنایات علیه مردم مظلوم غزه و لبنان، قدرت نمایی می‌کند اما این رژیم جعلی باید بداند که جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی و دیگر موارد نسبت به آن برتری کامل دارد و کوچکترین حمله و تجاوزی از سوی اسرائیل به خاک ایران بدون پاسخ نخواهد ماند./انتهای پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=21044

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس