×

توسعه زیرساخت‌های هوایی خرم‌آباد با ورود بخش خصوصی

رضا سپهوند، نماینده خرم‌آباد، از برنامه‌ریزی برای خرید هواپیماهای خصوصی و راه‌اندازی پروازهای مستقیم به مقاصد مختلف خبر داد و به ورود بخش خصوصی به توسعه فرودگاه این شهر اشاره کرد.

  • محمدامین سالاری
  • ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
  • ۰
  • توسعه زیرساخت‌های هوایی خرم‌آباد با ورود بخش خصوصی

    رضا سپهوند، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس درباره اهمیت فرودگاه و پروازها به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه هر منطقه، اظهار داشت: فرودگاه خرم‌آباد یکی از اولین فرودگاه‌های کشور است. توسعه این فرودگاه از سال ۱۳۹۲ با بهسازی باند پرواز و ترمینال آغاز شد، به‌طوری‌که هواپیماهای پن پیکر می‌توانند در آن بنشینند. اما متاسفانه، ایرلاین‌ها تا کنون استقبال خوبی از این فرودگاه نکرده‌اند که این مشکل، مربوط به کل کشور است.

    وی با بیان اینکه به‌دلیل کمبود هواپیما، پیگیری‌هایی برای جذب بخش خصوصی به خرید هواپیما و ایجاد آشیانه در فرودگاه خرم‌آباد انجام داده، افزود: هدف ما این است که پروازهایی از خرم‌آباد به تهران، مشهد، عسلویه، کیش و نجف اشرف برقرار کنیم تا مردم مجبور نباشند برای سفر به این مقاصد به تهران مراجعه کنند.

    سپهوند همچنین به مذاکرات موفق با بخش خصوصی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: در ماه‌های آینده یک فروند هواپیمای ۷۳۷ با ظرفیت حدود ۱۵۰ نفر در فرودگاه خرم‌آباد عملیاتی شود.

    وی ادامه داد: سازمان هواپیمایی نیز به‌دنبال ورود بخش خصوصی به این عرصه است و ما چندین جلسه رایزنی داشته‌ایم. در حال حاضر، به جهت خرید یکی از هواپیماها در حال ارزیابی است و امیدواریم با نهایی شدن مذاکرات با فروشنده به توافق برسد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=21005

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس