×

دولت از افزایش بی رویه مالیات جلوگیری کند

نماینده مردم ساوه در مجلس گفت: دولت و سازمان امور مالیاتی باید جلوی افزایش بی‌رویه مالیات را بگیرند.

  • ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
  • ایکانا
  • ۰
  • دولت از افزایش بی رویه مالیات جلوگیری کند

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد سبزی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، ۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن محکومت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: به کشورهایی که به جزایر سه‌گانه چشم دوخته‌اند، هشدار می‌دهیم که پا را از گلیم خود درازتر نکنید و چشم هر کسی که بخواهد به خاک پاک ما طمع کند از حدقه در خواهیم آورد و دستی که دراز شود را قطع خواهیم کرد.

    نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی، خطاب به تیم اقتصادی دولت افزود: عدم ثبات در قیمت‌ها به ویژه نرخ سکه و ارز را شاهد هستیم که مستقیما در سایر کالاها تاثیرگذارند. بنابراین باید در این رابطه تدبیری شود، مگر می‌شود افزایش حقوق سالانه باشد، اما افزایش قیمت‌ها ماهانه و روزانه صورت بپذیرد.

    وی خطاب به دولت بیان کرد: گناه گندم‌کاران مناطق سردسیری به گردن چه کسی است که هر سال باید چند ماه بعد از تحویل گندم پول خود را دریافت کنند، در صورتی که در مناطق گرم سیری، ابتدا پول خود را دریافت می‌کنند و پس از آن گندم را تحویل می‌دهند.

    سبزی خطاب به سازمان امور مالیاتی عنوان کرد: حسابرسی شرکت‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شود، اخیرا افرادی از سوی سازمان امور مالیاتی تهران برای حسابرسی شرکت‌ها به شهرستان آمدند و به صورت غیرکارشناسی و غیرمسئولانه و خارج از عرف این موضوع را انجام دادند. به عنوان مثال، شرکتی که در سال ۱۴۰۱ مالیات آن با ۹۰۰ میلیون تومان بسته شده بود امسال به حدود ۱۶ میلیارد تومان رسیده است. البته حضرت آقا فرمودند که سال جهش تولید است و شما دارید مالیات‌ها را چند برابر می‌کنید که این کار باعث می‌شود که کمر تولید کننده بشکند، چرا باید این اتفاق بیفتد و همه تولیدکنندگان و صاحبان شرکت گلایه‌مند هستند، لذا دولت و سازمان امور مالیاتی باید جلوی افزایش بی‌رویه مالیات را بگیرد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20982

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس