×

معضل پسماند در استان‌های شمالی را برطرف کنید

احمد فاطمی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: بارها و مکرراً اعلام کردیم و این موضوع را نیز با رئیس جمهور مطرح کردیم که پسماند در پهنه شمال ابرچالشی برای آینده است و به ویژه در مازندران و شهرستان بابل به معضل تبدیل شده است.

  • ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
  • ایکانا
  • ۰
  • معضل پسماند در استان‌های شمالی را برطرف کنید

    به گزارش صبح مجلس؛ احمد فاطمی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، ۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: بارها و مکرراً اعلام کردیم و این موضوع را نیز با رئیس جمهور مطرح کردیم که پسماند در پهنه شمال ابرچالشی برای آینده است و به ویژه در مازندران و شهرستان بابل به معضل تبدیل شده است، در این رابطه از رئیس جمهور، وزیر کشور و رئیس سازمان محیط زیست می‌خواهیم به صورت جدی به این موضوع ورود کنند و کارگروه تشکیل دهند.

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان مخابرات انجام نشده در حالی که از سال ۸۸ تا ۹۸ بازنشسته شده‌اند احکام همترازی آنها صادر نشده و در این رابطه ضروری است که سازمان اداری و استخدامی توجه به این موضوع را مد نظر قرار دهد.

    وی افزود: مافیای واردات برنج همواره به گونه‌ای عمل می‌کند که با کمبود برنج مواجه شویم، ضروری است وزیر جهاد کشاورزی و دولت وارد عمل شده و برنج‌ها را توزیع کنند؛ ما با کمبود برنج مواجه نیستیم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20972

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس