×

همه دستگاه‌ها ملزم به اجرای قانون شفافیت هستند

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به طرح موضوع شفافیت به پیشنهاد دکتر قالیباف در مجلس یازدهم و تصویب آن به عنوان قانون شفافیت قوای سه‌گانه، گفت: مجلس این قانون را اجرا می‌کند و همه دستگاه‌ها نیز ملزم به اجرای آن هستند.

  • ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
  • ایکانا
  • ۰
  • همه دستگاه‌ها ملزم به اجرای قانون شفافیت هستند

    به گزارش صبح مجلس؛ احد آزادیخواه در نشست علنی صبح امروز(چهارشنبه، ۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل ۲۰ قانون اساسی، سانسور را ممنوع دانست و گفت: مجلس یازدهم روی موضوع شفافیت وقت گذاشت و آن را تصویب کرد که هم اکنون در مجلس اجرا می‌شود و همه آرای نمایندگان در دسترس مردم قرار دارد پس چگونه می‌توان آن را سانسور کرد. دولت و قوه قضائیه نیز باید این قانون را اجرا کند که تا حدی اجرا می‌شود.

    نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه شفافیت در مجلس یازدهم برای اولین بار و توسط دکتر قالیباف مطرح شد و به تصویب رسید، عنوان کرد: امروز همه دستگاه‌ها ملزم به اجرای این قانون هستند.

    وی در همین رابطه افزود: ما باید اقدامات مثبت انجام شده را اعلام کنیم و به گونه‌ای رفتار نکنیم که اثر این اقدامات وارونه جلوه داده شده و موجب ایجاد ناامیدی در جامعه شود.

    عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی در پایان با انتقاد از نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران که هنوز ۴۲ همت آن باقی مانده است، گفت: تأخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران در حالی بدون جبران خسارت صورت می‌گیرد که اگر آنها برای بازپرداخت تسهیلات خود یک ماه تأخیر داشته باشند، جریمه می‌شوند. روز گذشته ۱۰ همت از مطالبات پرداخت شد و باید هرچه سریع‌تر مابقی آن نیز واریز شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20968

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس