×

نمایندگان از هول حلیم به دیگ افتادند/ چالش‌های انتخاب استاندار آذربایجان غربی

نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ با اشاره به رقابت ناگهانی برخی نمایندگان برای سمت استانداری آذربایجان غربی، این حرکت را شتاب‌زده و بدون هماهنگی خواند و از عدم توجه به صلاحیت‌های لازم برای این سمت انتقاد کرد.

  • محمدامین سالاری
  • ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
  • ۰
  • نمایندگان از هول حلیم به دیگ افتادند/ چالش‌های انتخاب استاندار آذربایجان غربی

    حجت الاسلام والمسلمین محمد میرزایی نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، در خصوص انتخاب استاندار آذربایجان غربی به خبرنگار پارلمانی صبح مجلس گفت بنا بود از سوی مجمع نمایندگان استان بصورت مشورتی سه نفر معرفی شود و سه نفر دیگر را نیز آقای دبیری مطرح کردند که از بین این‌ها یک نفر انتخاب شود. اما بعد از تشکیل جلسه مجمع استانی متوجه شدیم که برخی از نمایندگان برای استانداری آذربایجان غربی خوابی دیدند و خودشان را مطرح کردند که این حرکت شتاب‌زده و بدون هماهنگی با سایر نمایندگان استان موجب نارضایتی برخی از اعضا شد.

    میرزایی رئیس کمیته میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی مجلس با بیان اینکه بعضی از نمایندگان از هول حلیم به دیگ افتادند گفت علیرغم این که بعضی عضو مجمع استانی بودند و باید افرادی را معرفی می‌کردند خودشان را به‌ عنوان کاندیدای استانداری مطرح کردند بنظر می‌رسد این حرکت از قبل برنامه‌ریزی شده بود و مورد اعتراض بعضی از همکاران نیز قرار گرفت بهرحال رای‌گیری انجام شد و ۴ نفر انتخاب شد ولی هیچ‌کدام نتوانستند رای کامل مجمع را کسب کنند و جلسه بدون تنظیم صورتجلسه پایان یافت.

    میرزایی عضو شورایعالی نظارت بر صداوسیما گفتند خروجی این جلسه مورد توافق همه اعضاء نیست و نمی‌تواند در انتتخاب استاندار تعین کننده باشد البته خود منتخبین هم خیلی خوشبین نبودند که مورد پذیرش کمیته انتصابات وزارت کشور قرار گیرند استاندار باید از بین افرادی که دارای تجربه و کافی دارند انتخاب شود.

    نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب ادامه داد این انتخاب نهایی نیست فقط می‌تواند یک پیشنهاد باشد و برای کسانی که مطرح شدند بصورت مقطعی یک برد روانی داشته باشد میرزایی تأکید کرد امیدوارم گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور بتواند دغدغه نمایندگان را بر طرف سازد در پایان باید تاکید کنم خروجی این جلسه رای من نبود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20965

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس