×
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی:

گزارش نظارتی اجرای قانون پسماند در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود

سمیه رفیعی گفت: یکی از دستورکارهای کمیسیون کشاورزی بررسی گزارش نظارتی از اجرای قانون پسماند که توسط کمیته محیط زیست تهیه شده است، بود و با تصویب اعضای کمیسیون مقرر شد بر اساس تبصره یک ماده 45 قانون آیین نامه داخلی در صحن علنی مجلس قرائت شود.

  • ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
  • ایکانا
  • ۰
  • گزارش نظارتی اجرای قانون پسماند در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود

    به گزارش صبح مجلس؛ سمیه رفیعی در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس سه موضوع را در دستورکار خود داشت که اولین دستور کار انتخابات اعضای کمیسیون کشاورزی برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده بود که بر اساس رای نمایندگان علیرضا عباسی، نادرقلی ابراهیمی و هادی هاشمی نیا انتخاب شدند.

    سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، افزود: دستورکار دوم نشست کمیسیون کشاورزی، بررسی گزارش نظارتی از اجرای قانون پسماند بود که توسط کمیته محیط زیست تهیه شده است و با تصویب اعضای کمیسیون کشاورزی مقرر شد بر اساس تبصره یک ماده ۴۵ قانون آیین نامه داخلی در صحن علنی مجلس قرائت شود.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در آستانه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۴؛ در نشست کمیسیون کشاورزی حاضر شد و در این نشست موضوعاتی در زمینه بیمه روستاییان و کشاورزان، تعاونی‌های کشاورزی و دامداری و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری مطرح شد و نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی نیز مطالبات خود را در زمینه حقوق بازنشستگان، سرمایه گذاری شرکت های زیرمجموعه شستا برای جلوگیری از بروز مشکل در زمینه پرداخت حقوق بازنشستگان مطرح کردند.

    وی ادامه داد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از عملکرد مجموعه های فعال این وزارتخانه در حوزه کشاورزی و دامداری مانند کشت و صنعت‌ها و دامداری‌های ارائه کرد و مقرر شد این نشست‌ها تداوم شود.

    رفیعی گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک برگزار شده در وزارتخانه جهاد کشاورزی حضور پیدا کردند تا با تبادل نظر اقداماتی برای توجه بیشتر به بخش‌های مرتبط با حوزه کشاورزی در بودجه سال ۱۴۰۴ داشته باشند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20954

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس