×

استفاده از ظرفیت نخبگانی همه اقشار و اقوام در بدنه دولت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با خطاب قراردادن رئیس جمهوری بیان کرد:رئیس جمهور محترم؛ همانطور که شعار وفاق ملی را سر داده‌اید، باید در عمل شاهد آن بود و از ظرفیت نخبگانی همه اقشار و اقوام در بدنه دولت بهره گرفت و با بها دادن به جوانان روز به روز شاهد پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.

  • ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
  • ایکانا
  • ۰
  • استفاده از ظرفیت نخبگانی همه اقشار و اقوام در بدنه دولت

    به گزارش صبح مجلس؛ حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه یکم آبان ماه در نطق میان دستور خود ضمن سلام و درود به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت ولیعصر(عج)گفت:به روان پاک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)،شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ۸ سال دفاع مقدس،شهدای مدافع سلامت شهدای مدافع امنیت،شهدای گرانقدر هسته‌ای،شهدای مدافع امنیت و شهدای خدمت و در راس آن ها شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی که در راه خدمت شب و روز را نمی‌شناخت،سلام و درود بی‌پایان می فرستیم.

    وی افزود: سلام و درود به شهدای عزیز مقاومت شهید اسماعیل هنیه،شهید سید حسن نصرالله،شهید یحیی سنوار، برای رهبر معظم انقلاب و خدمتگزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی،آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم.

    نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات موفق وعده صادق ۲ ادامه داد: اقدام مقتدرانه عملیات وعده صادق ۲ که مواضع نظامی و حساس رژیم اشغالگر قدس را توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیمنه پوشالی این رژیم سفاک و مستکبران جهان را در هم شکست و باعث خوشنودی دل محرومان و مستضعفان و حق طلبان کره خاکی شد.لذا مراتب تقدیر و تشکر وافر خود را از یکایک شما سپاهیان اسلام اعلام می‌کنم.

    محمدی خطاب به “نتانیاهو” تاکید کرد: نتانیاهو،جنایتکار جنگی کودک کش! آنچه واقعی است و روز به روز استوارتر و رشیدتر می‌شود مقاومت بوده و تو وحشی نابود و به سقوط نزدیک و انشاالله به زودی از صحنه روزگار محو خواهی شد. هیچ وقت مردم شریف و نجیب و دلیر ایران را خطاب قرار مده که مردم عزیز ایران اسلامی ،قتل عام مردم مظلوم غزه لبنان سوریه فراموش نخواهند کرد و همواره در کنار و یار محرومان و مظلومان جهان بوده و همانگونه که “مقام معظم رهبری” فرمودند؛محور مقاومت و حزب الله خواهند درخشید.

    وی تاکید کرد: از وزیر خارجه دکتر عراقچی که که در میدان و دیپلماسی حضور فعالانه داشته و گوش به فرمان ولی امر خود هستند، کمال تشکر را دارم.

    محمدی خطاب به قالیباف رئیس مجلس مطرح کرد: برادر جهادی ایثارگر و فرمانده همیشه سرافراز که دیدار و وداع با برادر شهید خود را به قیامت سپردید،آقای دکتر قالیباف؛حضور شجاعانه و با صلابت شما در بیروت و مناطق جنگی لبنان باعث خوشنودی دل مردم مظلوم و ستم دیده محور مقاومت شد.یار مظلومان هستید، خداوند یارتان باد.

    نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در معرفی خود بیان کرد: من “حسنعلی محمدی” از دیار فارس و سرزمین سرفراز شهرستان ولایتمدار و یکصد شهید فسا هستم، شهرستانی که مزین به نام مولای متقیان امام علی علیه السلام است،به واسطه رای مردم شریف بخش‌های ششده، نوبندگان، قره‌بلاغ پا به عرصه خدمتگزاری در جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی که بر اساس فرمایش امام خمینی(ره)  مجلس در راس امور است، گذاشتم و بر اساس آیه شریفه” مّن ٱلۡمؤۡمنین رجالࣱ صدقواْ ما عٰهدواْ ٱللّه علیۡهۖ فمنۡهم مّن قضىٰ نحۡبهۥ ومنۡهم مّن ینتظرۖ وما بدّلواْ تبۡدیلࣰا  “با خدای خود عهد بسته و لحظه‌ای در جهت خدمتگزاری به مردم عزیز و شریف کشورم ایران اسلامی کوتاه نخواهم آمد.

    وی تاکید کرد: بنده با علم و تجربه‌ای که کسب کردم؛ عزم خود را جزم نموده تا در همه عرصه‌ها با محوریت قراردادن برنامه توسعه هفتم که اجرای آن همزمان با شروع مجلس و دولت بوده و فرصت بی‌نظیری است، گام‌های تاثیرگذاری برداشته و موجب رضایت مردم عزیز که رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است،باشم.

    محمدی ادامه داد:قطعاً در این مسیر با سرلوحه قرار دادن منویات امام خمینی رضوان الله تعالی علیه،باید با به کار بردن فرمایشات همچون “همه ایران را مدرسه کنیم” باعث ریشه‌کنی بی‌سوادی و “همه با هم جهاد سازندگی” باعث آبادانی خرابی‌های پس از جنگ تحمیلی شد و همچنین نامگذاری سال بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری” جهش تولید با مشارکت مردم” همه با هم در تحقق برنامه توسعه هفتم که اکثر محورهای آن اقتصادی است و تاکید رهبری علاوه بر فرهنگ اولویت اقتصاد را همیشه لحاظ می‌کنند،برای حل معضلات و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اقدام موثری صورت گیرد.همانطور که در عرصه دفاع سرآمدهستیم در عرصه اقتصادی براساس برنامه توسعه و چشم انداز در جایگاه اول منطقه بایستیم، انشاالله.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با خطاب قراردادن رئیس جمهوری بیان کرد:رئیس جمهور محترم؛ همانطور که شعار وفاق ملی را سر داده‌اید، باید در عمل شاهد آن بود و از ظرفیت نخبگانی همه اقشار و اقوام در بدنه دولت بهره گرفت و با بها دادن به جوانان روز به روز شاهد پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.

    وی در ادامه خطاب به پزشکیان مطرح کرد:تولیدکنندگان با محدودیت‌های عدیده از قبیل کمبود انرژی و عدم تخصیص به موقع ارز ،رنج می‌برند و تحقق رشد ۸ درصدی بر اساس برنامه توسعه هفتم منوط به هموار نمودن مسیر این سربازان جنگ اقتصادی است.وعده جنابعالی در خصوص واردات خودرو و ساماندهی بازار خودرو نیاز به اهتمام ویژه دولتمردان و همراهی وزارتخانه‌ها و مجموعه‌های اقتصادی با وزارت صمت دارد.

    این نماینده مردم در مجلس درادامه به مشکلات فرهنگیان اشاره و بیان کرد: نگاه ویژه به وزارت آموزش و پرورش،فرهنگیان دانش آموزان،دانشجو معلمان، همان نگاهی است که نمایندگان و همکاران در مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به وزیر این وزارتخانه سرنوشت ساز داشته‌اند که می‌تواند منشأ تحول اساسی و زیربنایی در جوامع باشد.

    نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پرداخت مطالبات قشر زحمتکش حوزه وزارت بهداشت و مدافعان سلامت، کشاورزان و مطالبات گندمکاران،اعمال احکام رتبه‌بندی بازنشستگان۱۴۰۰ و پرداخت پاداش و مطالبات فرهنگیان ،همسان سازی خواسته به حق این عزیزان است که سزاوار نیست بیش از این معطل بمانند و دغدغه داشته باشند. موضوع ناترازی انرژی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اقدام به موقع است ،نباید سال آینده شاهد وقوع مشکلاتی از قطعی آب ،برق و گاز باشیم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20921

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس