×

بحران ریزگردها باید جدی گرفته شود

حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش گفت:بحران ریزگردها باید جدی گرفته شود چراکه تبعات بسیاری برای سلامتی مردم دارد باید برنامه های مدونی در این خصوص مشخص شود.

  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
  • ایکانا
  • ۰
  • بحران ریزگردها باید جدی گرفته شود

    به گزارش صبح مجلس؛ حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در تشریح نشست امروز صبح ( دوشنبه ۳۰ مهرماه) کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست پیرامون بحران ریزگردها در استان قم و استان های همجوار بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی  در این خصوص اتخاذ شد.

    نایب رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس دوازدهم ادامه داد: در این نشست مقرر شد که دستگاه های ذی ربط برای بحث بحران ریزگردها هماهنگ شده تا بتوانند این بحران را حل کنند. در این نشست نظرات و صحبت های مسئولان شنیده شد و مقرر شد که ستاد مبارزه با ریزگردها نشستی را دستگاه های مربوطه داشته باشد تا جمع بندی نهایی صورت گیرد.

    وی اضافه کرد: بحران ریزگردها باید جدی گرفته شود چراکه تبعات بسیاری برای سلامتی مردم دارد باید برنامه های مدونی در این خصوص مشخص شود بنابراین کمیسیون به فوریت  موضوع را پیگیری خواهد کرد در هفته های بعد نیز مجدد جلسه را برای این  موضوع اختصاص خواهد داد تا به جمع بندی نهایی برای حل کامل این بحران داشته باشیم.

    این نماینده مجلس اضافه کرد: در این نشست نمایندگانی از وزرات جهاد کشاورزی، سازمان منابع طبیعی، وزرات نیرو، سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت، سازمان محیط زیست، مسئولان استان قم، نمایندگان استان های همجوار قم در مجلس، سازمان مدیریت بحران کشور و مسئولان ستاد ملی مبارزه با ریزگرد ها حضور یافتند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20886

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس