×

حقوق مردم در طراحی آزادراه قزوین – رشت نادیده گرفته شده است

نماینده مردم رودبار با انتقاد از نبود دسترسی مناسب در آزادراه قزوین - رشت، تأکید کرد که حقوق مردم در این پروژه رعایت نشده و مشکلات زیادی برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
  • ۰
  • حقوق مردم در طراحی آزادراه قزوین – رشت نادیده گرفته شده است

    مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، به مشکلات طراحی آزادراه قزوین – رشت در محور ۸ کیلومتری منجیل و رودبار اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه طراحی این آزادراه به خوبی انجام نشده است و مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد کرده است. طی سه سال گذشته، تذکرات متعددی به مدیرعامل آزادراه، وزیر راه و دولت داده‌ام، اما تا کنون اقدام عملی جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

    وی با انتقاد از نبود دسترسی مناسب به شهر رودبار برای وسایل نقلیه عمومی و مردم، توضیح داد: هم‌اکنون افرادی که از تهران به سمت رودبار می‌آیند، مجبور هستند ۳ کیلومتر قبل از شهر پیاده شوند یا از آژانس استفاده کنند، یا حتی به رشت بروند و سپس با هزینه دو برابری به رودبار بازگردند. این مسئله زندگی مردم را به شدت سخت کرده است.

    نماینده مردم رودبار همچنین گفت: کارهای ناتمام و رها شده در حوزه ساخت و زیرساخت این آزادراه نشان‌دهنده بی‌توجهی به حقوق مردم است. امروز من درخواست تحقیق و تفحص در این زمینه را ارائه کرده‌ام و با همراهی جمعی از نمایندگان، امیدوارم به این مشکل رسیدگی شود.

    گودرزوند چگینی تأکید کرد که اولین وظیفه وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌های راه‌سازی و آزادراه‌ها، توجه به حقوق اجتماعی مردم است و ابراز تأسف کرد که این موضوع در طراحی اولیه آزادراه قزوین – رشت نادیده گرفته شده است. وی افزود: با وجود تذکرات متعدد، تاکنون هیچ اقدام عملی که رضایت عمومی را جلب کند، انجام نشده است.

    حقوق مردم در طراحی آزادراه قزوین - رشت نادیده گرفته شده است

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20860

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس