×

تاریخ گواه حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه است

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت امور خارجه باید در مقابل ادعاهای واهی برخی از کشورها در خصوص حاکمیت جزایر سه گانه موضع گیری جدی در نهادهای بین المللی داشته باشد، گفت: تاریخ گواه حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک است .

  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
  • ایکانا
  • ۰
  • تاریخ گواه حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه است

    به گزارش صبح مجلس؛ سید محسن موسوی زاده نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه  ارتباط  با همسایگان در استراتژی سیاست خارجه جمهوری اسلامی همواره جزو اولویت‌ها بوده است، گفت: ارتباط با همسایگان باید بر اساس رعایت اصل حسن جواری باشد و اعلام ادعاهای واهی حاکمیت اراضی سرزمینی ایران خلاف منش همسایگی است.

    نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه ایران همواره ثابت کرده بر حاکمیت و تمامیت ارضی هیچگاه مذاکره نکرده و نخواهد کرد، افزود: تاریخ گواه حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک است .

    موسوی زاده با تاکید بر اینکه ما به دنبال همکاری های گسترده و افزایش مراودات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با همسایگانمان در خلیج فارس هستیم، یادآور شد: همسایگان ایران بهتر است به جای دنباله روی از کشورهای اروپایی که همیشه به دنبال فتنه انگیزی در منطقه بوده‌اند، به ادامه اعلام ادعاهای بی اساس پایان دهند.

    عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت امور خارجه باید در مقابل ادعاهای واهی برخی از کشورها در خصوص حاکمیت جزایر سه گانه موضع گیری جدی در نهادهای بین المللی داشته باشد، اظهار کرد: طرح مسائلی این چنینی در حالی که جهان اسلام در حال مشاهده بی رحمانه ترین تجاوز و غارتگری تاریخ از سوی رژیم صهیونیستی است بدون شک با اهداف مغرضانه انجام می شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20787

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس