×
عضو کمیسیون عمران مجلس:

حمایت از ایده‌های جدید برای افزایش سرعت ساخت مسکن

 علیرضا نوین گفت: ما باید از همه طرح‌های نوین در حوزه مسکن با هدف رونق ساخت و ساز استقبال کنیم اخیرا هم موضوع استارتاپ‌ها فروش متری خانه مطرح شده است که نباید به آنها بی تفاوت باشیم .

  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
  • ایکانا
  • ۰
  • حمایت از ایده‌های جدید برای افزایش سرعت ساخت مسکن

    به گزارش صبح مجلس؛ علیرضا نوین با اشاره به ضرورت حمایت از ایده‌های جدید برای افزایش سرعت ساخت مسکن گفت: اقشار دهک‌های پایین با مشکلات عدیده‌ای در حوزه مسکن مواجه هستند و باید برای تامین سرپناه آنها فکر اساسی کنیم.

    این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: ما باید از همه طرح‌های نوین در حوزه مسکن با هدف رونق ساخت و ساز استقبال کنیم اخیرا هم موضوع استارتاپ‌ها فروش متری خانه مطرح شده است که نباید به آنها بی تفاوت باشیم و از هم اکنون برای چگونگی اجرا و شیوه‌های آن قانون و مقررات تهیه کنیم تا در سالهای آینده با انبوه پرونده‌ها و شکایت‌ها مواجه نشویم بنابراین ما  در مجلس استقبال میکنیم، اگر طرحی و برنامه‌ کارشناسی هست ارائه شود تا کار کارشناسی روی آنها انجام شود. هم اکنون با کمبود بیش از ۵ میلیون واحد مسکونی مواجه هستیم و باید برای افزایش سرعت و ساز وساز و جبران کمبودها اقدام کنیم.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت صنعتی سازی ساختمان برای افزایش سرعت و کیفیت ساختمان‌ها عنوان کرد:  برای این امر باید از تکنولوژی‌ها جدید جهانی استفاده کنیم، با شیوه‌های سنتی ساخت مسکن کاری پیش نخواهیم بود و حتما باید به سمت صنعتی سازی حرکت کنیم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20776

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس