×
یزدی خواه با اشاره به نشست مشترک مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس جمهور:

ضرورت ساماندهی اتباع در استان تهران به صورت کتبی به رئیس جمهور اعلام شد

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان در نشست مشترک با رئیس جمهور بر لزوم ساماندهی اتباع در تهران و رسیدگی به وضعیت نابسامان حمل و نقل عمومی استان تاکید کردند.

  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
  • ایکانا
  • ۰
  • ضرورت ساماندهی اتباع در استان تهران به صورت کتبی به رئیس جمهور اعلام شد

    به گزارش صبح مجلس؛ سیدعلی یزدی خواه رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک نمایندگان این مجمع با رئیس جمهور در روز گذشته (سه شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳) در پاستور، گفت: در پی در خواست مجمع نمایندگان استان تهران مجلس برای دیدا مشترک با رئیس جمهور برای بررسی مشکلات مبتلا به در استان تهران این نشست حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه ای برگزار شد.

    وی با بیان اینکه ۲۸ نفر از نمایندگان استان تهران در این نشست حضور داشتند، ۵ نفر از نمایندگان استان در سفر IPU بودند و چند نفر هم از طرف کمیسیون تخصصی خود ماموریت های کاری داشتند، بیان کرد: نمایندگان مباحثی چون گرانی کالاهای اساسی و سیر صعودی تورم را متذکر شدند و از رئیس جمهور خواستند که تیم اقتصادی برای کنترل تورم ورود کند، همچنین بر تحقق عینی شعار وفاق ملی تاکید شد.

    این نماینده مجلس اظهار داشت: در این جلسه به وضعیت نابسامان حمل و نقل تهران و بین شهرهای اطراف با تهران پرداخته شد. نمایندگان نیز به  مشکلاتی که در حوزه متروی تهران اشاره کردند و تاکید شد که از رده خارج نشدن خودروهای و اتوبوس های فرسوده بر افزایش آلودگی هوای تهران افزوده است. همچنین بر ضرورت ارائه لایحه تقسیمات کشوری و پرداختن به موضوعات حریم در شهرهای تهران تاکید شد.

    یزدی خواه تاکید کرد: نمایندگان استان تهران در مجلس ساماندهی اتباع، نحوه برخورد با اتباع غیر مجاز و ساماندهی مجدد نحوه حضور اتباع در تهران را مطرح کردند و این خواسته قاطع نمایندگان به صورت کتبی به رئیس جمهور اعلام شد. در بحث انتصابات مدیران میانی بر رعایت شایسته سالاری و توجه به نیروهای خدوم، جهادی و تلاشگر در همه جریان های سیاسی تاکید کردیم. بحث دخالت های بیش از حد متعارف وزارتخانه ها در تهران در انجام وظیفه دستگاه های استانی را به رئیس جمهور یادآور شدیم.

    رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این نشست معاون پارلمانی ریاست جمهوری نیز حضور داشت، گفت: نمایندگان درخواست تکرار این نشست در بازه های زمانی منظم شدند تا موضوعات با رئیس جمهور در میان گذاشته شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20744

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس