×
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس:

حضور سردار اسماعیل قاآنی در مراسم تشییع پیکر شهید نیل فروشان عملیات روانی دشمنان را خنثی کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی با اشاره به تبلیغات منفی و سوء دشمنان علیه سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس پاسداران اسلامی و القای شهادت ایشان جهت تضعیف روحیه جهبه مقاومت گفت: حرکت تاثیرگذار فرمانده سپاه قدس و حضور در مراسم تشییع شهید نیلفروشان، جنگ روانی دشمنان را خنثی کرد.

  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
  • ۰
  • حضور سردار اسماعیل قاآنی در مراسم تشییع پیکر شهید نیل فروشان عملیات روانی دشمنان را خنثی کرد

    به گزارش صبح مجلس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی، رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای پژوهش این مرکز عنوان کرد: حرکت شجاعانه، مقتدرانه و بسیجی‌وار  قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به بیروت در شرایط پرخطر جنگی و در کنار آن حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار نیل فروشان،  نقشه شوم استکبار و صهیونیسم را نقش برآب کرد.

    وی ادامه داد: حرکت به‌طور کامل شهادت‌طلبانه محمدباقر قالیباف باعث یک انگیزه مضائف، حرکت جدید و رو به رشدی برای حوزه مقاومت را فراهم کرد که باید قدرشناسی کنیم و باعث افتخار است در مجموعه‌ای فعالیت داریم که یک شخصیت بسیجی مومن و انقلابی سکانداری آن را برعهده دارد.

    رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس همچنین با اشاره به تبلیغات منفی و سوء دشمنان علیه سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس پاسداران اسلامی و القای شهادت ایشان جهت تضعیف روحیه جهبه مقاومت گفت: حرکت تاثیرگذار فرمانده سپاه قدس و حضور در مراسم تشییع شهید نیلفروشان، جنگ روانی دشمنان را خنثی کرد و عملیات روانی که آن‌ها از چند هفته قبل شروع کرده بودند، امروز علیه خود آن‌ها شکل گرفت.

    حجت‌الاسلام نهاوندی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالیت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس به عنوان یگانه مرکز پژوهشی دینی و فقهی با مبانی غنی شیعی در حوزه قانون‌گذاری باید تلاقی‌دهنده حوزه‌های شریعت، فقه و قانون باشد و بتواند به دستگاه قانون‌گذاری کمک کند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20730

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس