×
عضو کمیسیون انرژی :

فعالیت جزیره‌ای وزارتخانه‌ها معضل ناترازی انرژی را حل نخواهد کرد

رضا سپه وند با بیان اینکه فعالیت جزیره‌ای وزارتخانه‌ها معضل ناترازی انرژی را حل نخواهد کرد، گفت: سرمایه‌گذاری به شرطی شکل می‌گیرد که تضمین‌های به بخش خصوصی داده شود و به‌یقین بدون جذب سرمایه داخلی و خارجی نمی‌تواند از معضل ناترازی عبور کند.

  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
  • ایکانا
  • ۰
  • فعالیت جزیره‌ای وزارتخانه‌ها معضل ناترازی انرژی را حل نخواهد کرد

    به گزارش صبح مجلس؛ رضا سپه وند با اشاره به راهکارهای عبور از ناترازی انرژی در حزوه های برق، گاز و بنزین که ضررهای اقتصادی بسیاری برای کشور به همراه دارد، گفت: تشکیل کمیته‌ای مشترک میان وزارتخانه‌های مرتبط شامل نفت، نیرو، صمت و جهادکشاورزی با هدف جلوگیری از فعالیت جزیره‌ای ضروری است تا بودجه‌ها به درستی تقسیم شده و میزان بهره‌وری بیشتر شود در نتیجه تمامی ناترازی‌ها در یک مسیر در بازه زمانی مشخص کاهش پیدا کند.

    نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین سرمایه‌گذاری برای انرژی‌های تجدیدپذیر زمانی محقق خواهد شد که این سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی به صرفه باشد، به عنوان مثال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیش از یک سال طول می کشد خود را بابت برق تولید کرده از دولت دریافت کنند، بنابراین ادامه این شرایط کمکی به حل مشکل ناترازی نخواهد کرد.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: سرمایه‌گذاری به شرطی شکل می‌گیرد که تضمین‌های به بخش خصوصی داده شود و به‌یقین بدون جذب سرمایه داخلی و خارجی نمی‌تواند از معضل ناترازی عبور کند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20710

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس