×

لبنان شریک عقیدتی، سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی است

حسینی کیا اظهار کرد: لبنان شریک عقیدتی، سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی است و از کشورهای مهم محور مقاومت است و توسعه روابط با این کشور تاثیر مستقیمی بر تقویت جبهه مقاومت و مقابله با سیاست های تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
  • ایکانا
  • ۰
  • لبنان شریک عقیدتی، سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی است

    به گزارش صبح مجلس؛ سید جواد حسینی کیا در خصوص سفر رییس مجلس شورای اسلامی به لبنان گفت: ایران اسلامی همواره حامی مستضعفان و مظلومان جهان بوده و از هیچ کمکی در این مسیر دریغ نمی کند. این سفر نیز در راستای همین مسیر بوده است.

    نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس دوازدهم بیان کرد: لبنان و جمهوری اسلامی ایران از دیرباز روابط گسترده ای با یکدیگر داشتند و در کنار هم بودند و حتی در سالهای پیش از انقلابی نیز این کشور پناهگاه نیروهای مبارز و انقلابی بود و این ارتباط سابقه دیرینه و عمیقی دارد.

    وی اظهار کرد: لبنان شریک عقیدتی، سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی است و از کشورهای مهم محور مقاومت است و توسعه روابط با این کشور تاثیر مستقیمی بر تقویت جبهه مقاومت و مقابله با سیاست های تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

    این نماینده مجلس در دوره دوازدهم اضافه کرد: رژیم سفاک صهیونیستی، سگ هار استکبار جهانی در پی شکست های متعدد از جبهه مقاومت به دنبال انتقام است و این انتقام را از زنان و کودکان بی دفاع فلسطین و لبنان می گیرد. ما وظیفه داریم از هر طریقی حمایت خود را از این مردم مظلوم اعلام کنیم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20642

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس