×

اصلی ترین انتظار کشاورزان برای تداوم تولید محصول گندم پرداخت به موقع مطالبات آنان است

زندیان با بیان اینکه اصلی ترین انتظار کشاورزان برای تداوم تولید محصول گندم که نقش اول در تامین امنیت غذایی کشور را ایفا می‌کند پرداخت به موقع مطالبات آنان است، گفت: اگر کشاورزان نتوانند نهاده های مورد نیاز را به موقع تامین کنند و زمان مناسب کشت از دست برود میزان تولید با کاهش مواجه می‌شود.

  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
  • ایکانا
  • ۰
  • اصلی ترین انتظار کشاورزان برای تداوم تولید محصول گندم پرداخت به موقع مطالبات آنان است

    به گزارش صبح مجلس؛ علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی درخصوص برداشت گندم دیم در حوزه انتخابیه خود، گفت: در شهرستان بیجار حدود ۳۰۰ هزار تن گندم دیم برداشت به سیلوهای دولتی تحویل داده شده است که رتبه اول کشور در تولید گندم دیم را به خود اختصاص داد.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزان گندمکار انتظار دارند تا در کمترین زمان ممکن پس از تحویل محصول مطالبات خود را دریافت کنند، ادامه داد: زمان برای کشاورزان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا باید بدهی خود را برای تامین نهاده های مورد نیاز تولید پرداخت و آماده کشت در سال زراعی تسویه کنند.

    وی با تاکید بر اینکه کشاورزان برای تامین نهاده‌‍های تولید ناچار به دریافت تسهیلات به صورت مضاربه هستند و باید در موعد مقرر آن را پرداخت کنند، عنوان کرد: متاسفانه سیستم بانکی کشور تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران را مدنظر قرار نمی‌دهند و کشاورزان را به دلیل تاخیر در بازپرداخت تسهیلات جریمه می‌کنند.

    زندیان با بیان اینکه اصلی ترین انتظار کشاورزان برای تداوم تولید محصول گندم که نقش اول در تامین امنیت غذایی کشور را ایفا می‌کند پرداخت به موقع مطالبات است، گفت: اگر کشاورزان نتوانند نهاده های مورد نیاز را به موقع تامین کنند و زمان مناسب کشت از دست برود میزان تولید با کاهش مواجه می‌شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20632

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس