×
نماینده مردم شوش:

دولت به وعده‌هایش درباره ظرفیت‌های بومی خوزستان عمل نکرده است

محمد کعب‌عمیر، از دولت به‌دلیل عدم تحقق وعده‌هایش برای استفاده از نخبگان بومی استان انتقاد کرد و گفت تاکنون اقدامی جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

  • محمدامین سالاری
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
  • ۰
  • دولت به وعده‌هایش درباره ظرفیت‌های بومی خوزستان عمل نکرده است

    محمد کعب‌ عمیر، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس به عدم استفاده از ظرفیت‌های بومی استان در سطوح مدیریتی و کلان کشور اشاره کرد.

    وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای متخصص خوزستانی هنوز محقق نشده، اظهار داشت: امروز یکی از مطالبات به حق مردم استان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی است که متأسفانه تاکنون محقق نشده است. حتی موضوع انتخاب استاندار بومی برای خوزستان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که این امر عملی خواهد شد یا خیر.

    نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: در سطح معاونین وزرا نیز هیچ نماینده‌ای از استان خوزستان وجود ندارد، و این در حالی است که ما بارها این مطالبه را مطرح کرده‌ایم. تا به امروز نتوانسته‌ایم شاهد حضور یک معاون وزیر از این استان باشیم. هرچند از مسئولین دولتی، از جمله دکتر پزشک که در مجلس یازدهم همکار ما بودند، قول گرفتیم که از نخبگان استان در بدنه وزارتخانه‌ها استفاده کنند، اما تاکنون هیچ اقدام جدی در این خصوص انجام نشده است.

    کعب‌عمیر همچنین به ظرفیت‌های ویژه استان خوزستان اشاره کرد و گفت: استان خوزستان نخبگان بسیاری دارد که انتظار می‌رود از این ظرفیت‌ها در سطوح مدیریتی و تصمیم‌گیری کشور استفاده شود. اصلاح‌طلبان و دیگر نخبگان استان که در حمایت از دولت ایستادند، امروز منتظرند که این وعده‌ها محقق شود، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است، و این موضوع باعث نارضایتی مردم استان شده است.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20600

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس