×
عضو کمیسیون عمران مجلس:

استارتاپ‌های قانونمند حوزه مسکن جایگزین مناسبی برای بازار سنتی املاک

علیرضا نثاری گفت: اگر با رعایت تمامی ملاحظات و با ایجاد بستر قانونی از استارتاپ‌های نوین حوزه مسکن حمایت کنیم جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی خرید و فروش مسکن می‌شوند.

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
  • ایکانا
  • ۰
  • استارتاپ‌های قانونمند حوزه مسکن جایگزین مناسبی برای بازار سنتی املاک

    به گزارش صبح مجلس؛ علیرضا نثاری با اشاره به توسعه استارت آپ‌های حوزه ساختمان و ایجاد بسترهای خرید و فروش متری مسکن گفت: در عصر کنونی تکنولوژی با سرعت در حال پیشرفت بوده و استفاده درست و مناسب از آن با ابتکار و خلاقیت در همه زمینه ها و علوم و فنون برای ارتقا کیفیت زندگی و تسهیل امورات مختلف بسیار موثر و مفید خواهد بود و بی تردید حوزه مسکن نیز از این امر مستثنی نیست.

    این نماینده مردم در مجلس با اشاره به توسعه فعالیت استارتاپ‌های اینترنتی عنوان کرد: اخیراً استارتاپ‌هایی در حوزه فروش متری خانه و به صورت کلی خدمات مرتبط با حوزه مسکن فعال شده و مورد توجه قرار گرفتند. باید توجه کنیم که اگر تمامی خدمات مرتبط با بازار مسکن اعم از خرید و فروش، رهن و اجاره در بسترهای اینترنتی استارتاپ ها بدون در نظر گرفتن ساز و کار اجرایی، قانونی و نظارتی تعریف کنیم، راه به بیراهه می‌رود.

    عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اهمیت تدوین قوانین مرتبط با استارتاپ های حوزه مسکن تصریح کرد: اگر با رعایت تمامی ملاحظات، بستر قانونی کسب و کارهای نوپا و نوین در حوزه مسکن را حمایت کرده و ایرادات و خلاء های قانونی و نظارتی آن را رفع کنیم، جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی خرید و فروش مسکن بوده و در امر ارائه خدمات به مردم گام مثبتی خواهند شد. /پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20595

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس