×

نمایندگان آماده همکاری برای تحقق برنامه‌های دولت هستند

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت:ما نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را برای همکاری با استاندار جدید فارس برای تحقق برنامه های دولت وفاق ملی و پیشرفت و تعالی مادی و معنوی استان اعلام می داریم.

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
  • ایرنا
  • ۰
  • نمایندگان آماده همکاری برای تحقق برنامه‌های دولت هستند

    به گزارش صبح مجلس؛ محمدمهدی فروردین، یکشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار فارس در شیراز افزود:برای ارتقای جایگاه فارس نیازمند تعامل و همکاری هستیم؛ حضور چهار نماینده استان در راس چهار کمیسیون مهم و تخصصی مجلس، ظرفیت بسیار بزرگی است که می‌تواند به استاندار و دیگر مسئولان استان کمک کند.

    او اظهار کرد: از آنجا که در چینش کابینه و انتخاب وزرا به ظرفیت های عظیم فارس توجه نشده و این استان هیچ نیرویی در سطح وزیر ندارد، انتظار است که در سایر سطوح مدیریتی در وزارتخانه ها و دیگر استان ها، از نیروهای متخصص این استان استفاده شود.

    نماینده فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توانمندی استان امیدواریم بتوانیم به ارتقای استان کمک کنیم.

    فروردین افزود: امیدواریم بتوانیم با ایمان و دانش و تجاربی که در استاندار جدید فارس سراغ داریم، پاسخگوی مطالبات همه اقشار و گروه های مردم باشیم و در ارتقای استان سهم خود را ایفا کنیم.

    وی ادامه داد: یکی از مطالبات مهم مردم فارس اتصال این استان به خلیج فارس و استفاده مردم از آب دریا است که مورد تاکید مسئولان نیز هست.

    این نماینده مجلس گفت: در بحث منابع نفت، گاز و انرژی، حق فارس ادا نمی شود و به رغم اینکه سهم این استان از آلایندگی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی بالا است، اما از مواهب آن بی بهره است.

    استاندار سابق فارس نیز در این آیین، از مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس و مردم این استان خواست که با کمک به استاندار جدید این استان، به شتاب گرفتن روند توسعه و پیشرفت فارس کمک کنند.

    محمد هادی ایمانیه، با اشاره به اقدامات انجام شده در فارس طی سه سال گذشته افزود: امیدواریم در ادامه نیز شاهد تداوم و گسترش این اقدامات و رسیدن فارس به جایگاه واقعی آن با کمک همه گروه ها و جریان ها فارغ از هرگونه نگاه سیاسی باشیم.

    در این آیین، حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس معرفی و از تلاش های محمد هادی ایمانیه تقدیر شد.

    امیری، زاده ۱۳۴۵ در سنقر استان کرمانشاه، معاون امور مجلس رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود.

    وی همچنین قائم‌ مقام وزیر کشوردر امور مجلس و سخنگوی وزارت کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم بود.

    امیری که دارای دکترای تخصصی حقوق عمومی و دانش‌آموخته دانشگاه شیراز است.

    از دیگر سوابق وی می توان به معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کل دادگستری استان‌های فارس، کردستان و خوزستان و مدرس دانشگاه اشاره کرد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20589

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس