×
عضو کمیسیون بهداشت و درمان:

پیگیری مشکل قطع سایت سلامت از طریق مدیرعامل بیمه سلامت

همایون سامه‌یح نجف آبادی از پیگیری مشکل قطع سایت سلامت از طریق مدیرعامل بیمه سلامت خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات محمدمهدی ناصحی سایت اصلی سلامت مشکلی نداشته و چندین سایت فرعی که با اداره کل دارو در ارتباط هستند دچار مشکل شدند که مشکل آنها هم شب گذشته حل شده است.

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
  • ایکانا
  • ۰
  • پیگیری مشکل قطع سایت سلامت از طریق مدیرعامل بیمه سلامت

    به گزارش صبح مجلس؛ همایون سامه‌یح نجف آبادی  در مورد برخی اظهارات مبنی بر قطع سایت سلامت و مشکلات ایجاد شده برای بیماران خاص، گفت: این مشکل را از طریق محمدمهدی ناصحی مدیرعامل بیمه سلامت پیگیری کردم و بر اساس اظهارات ایشان سایت اصلی سلامت مشکلی نداشته و چندین سایت فرعی که با اداره کل دارو در ارتباط هستند دچار مشکل شدند که مشکل آنها هم شب گذشته حل شده است.

    وی با تاکید بر اینکه در مسیر تهیه داروی بیماران خاص نباید هیچ خللی ایجاد شود، افزود: به هر دلیلی ممکن است مانند تمامی کشورها برای مدت کوتاهی مشکلاتی برای سایت های سلامت ایجاد شود و بسیار ضروری است زیرساخت ها و پیشیبانی ها تقویت شود تا چنین مشکلاتی کاهش یابد.

    نماینده مردم کلیمیان در مجلس دوازدهم ادامه داد: باید در مسیر رفع مشکلات به گونه ای گام برداشت که در تامین و تهیه دارو برای بیماران به ویژه بیماران خاص خللی ایجاد نشود و باید تدابیر لازم در این رابطه اتخاذ شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20567

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس