×

استانداران جوان، کلید تحول در مدیریت استان‌ها

ابوالفضل ابوترابی با اشاره به سابقه موفق جوانان در مدیریت کشور، بر نیاز به انتخاب استانداران جوان و دلسوز برای فعال‌سازی ظرفیت‌های استان‌ها تأکید کرد.

  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
  • ایکانا
  • ۰
  • استانداران جوان، کلید تحول در مدیریت استان‌ها

    به گزارش صبح مجلس؛ ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌هایی که استانداران جدید باید داشته باشند، گفت: جوان‌گرایی مهم‌تریم شاخص و ویژگی انتخاب استانداران جدید باید باشد، جوانان در سال‌های اول انقلاب بدون سابقه اما با روحیه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کردند، حتی در سال‌های جنگ تحمیلی همین جوانان بهترین فرمانده‌هان جنگ بودند و خوش درخشیدند.

    عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوان‌گرایی، نخبه گرایی و دلسوزی مهم‌ترین ملاک‌های استانداران جدید باید باشد. داشتن صرف سابقه نباید ملاک انتخاب قرار گیرد، زیرا در این صورت مدیران پیری خواهیم داشت که به اندازه کافی توانا و پر انگیزه نخواهند بود.

    وی افزود: ما باید بپذیریم که یک مدیر جوان و دلسوز می‌تواند ظرفیت‌های استان‌ها را فعال کند. دلسوزی یکی دیگر از گام‌های مهم است، مدیران دلسوز قطعا متعهد خواهند بود. تعهد و دلسوزی جوهره پیشرفت و کشف مسیرهای جدید و درست است.

    این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: تخصص، نکته حائز اهمیت دیگر است، بنابراین استانداران جدید باید نسبت به مشکلات، ظرفیت‌ها و شرایط مختلف استان خود آگاه و از تخصص نسبی برای مدیریت استان برخوردار باشند. استانداران جوان، دلسوز و متخصص بهترین می‌توانند اهداف مردمی، کارآمد و فسادستیزی دولت جدید را در استان‌ها عملیاتی کنند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20532

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس