×

ضرورت افزایش انزوای سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی

عباس مقتدایی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، بر ضرورت افزایش انزوای سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت که زمان مناسبی برای تقویت این انزوا وجود دارد، چرا که افکار عمومی جهان به شدت علیه این رژیم و حامیانش قرار دارد.

  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
  • فارس
  • ۰
  • ضرورت افزایش انزوای سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی

    به گزارش صبح مجلس؛ پیرامون این موضوع به سراغ عباس مقتدایی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رفتیم. مقتدایی در این باره گفت: همه زمینه‌های انزوای سیاسی و اقتصادی رژیم اشغالگر قدس مهیا است. اکنون انزوا رخ‌داده است. لیکن دستگاه دیپلماسی ایران با همکاری سایر بخش‌های بین‌الملل از جمله سازمان‌های بین‌المللی و یا کشورهای مسلمان و دوست ایران می‌توانند درجه این انزوا را به بالاترین سطح خود نیز برسانند


    وی ادامه داد: اکنون افکار عمومی جهان به یک رژیم وحشی و غیرقابل‌کنترل به رژیم اشغالگر قدس و نتانیاهو نگاه می‌کند. اکنون ناقض حقوق بشر اگر قرار باشد فقط یک مصداق داشته باشد رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه هستند.

    مقتدایی بیان کرد: همچنین اگر قرار باشد نقض‌کننده همه موازین و مقررات بشری و بین‌المللی فقط یک مصداق داشته باشد در دنیای امروز رژیم اشغالگر قدس، نتانیاهو و حامیان آن از جمله کشورهای غربی هستند.

    نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین بهترین زمان و بیشترین ظرفیت برای به حداکثر رساندن انزوای رژیم اشغالگر همین زمانی است که در آن قرار داریم و این نیازمند زور و انرژی زیادی نیست بلکه نیازمند تدبیر و کارآمدی ساختارهای است که در اختیار داریم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20518

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس