×

معیشت کشاورزان را بیش از این تحت فشار نگذارید

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت پول گندمکاران و تخصیص کود به کشاورزان شد و همچنین تصریح کرد: معیشت کشاورزان را بیش از این تحت فشار نگذارید، همچنین پروژه سدهای معیشتی برای تامین آب در منطقه یک ضرورت است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
  • ایکانا
  • ۰
  • معیشت کشاورزان را بیش از این تحت فشار نگذارید

    به گزارش صبح مجلس؛ سید جمال موسوی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، اظهار داشت: برای ارائه خدمات الکترونیکی، تولید و عرضه نان سامانه مدیریت نان راه اندازی شده است اما به دلیل عدم در نظر گرفتن اقتضائات این سامانه مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است.

    وی افزود: استقرار این سامانه در کشور به ویژه در حوزه آرد و نان در روستاها باعث کاهش سهمیه آرد و نان و ایجاد مشکل برای مردم شده است که لازم است هرچه سریع تر سهمیه ها به شکل گذشته بازگردد.

    نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خواستار پرداخت پول گندمکاران و تخصیص کود به کشاورزان شد و همچنین تصریح کرد: معیشت کشاورزان را بیش از این تحت فشار نگذارید، همچنین پروژه سدهای معیشتی برای تامین آب در منطقه یک ضرورت است که لازم است مورد توجه قرار گیرد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20469

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس