×
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

جمهوری اسلامی دست برتر در همه ابعاد به ویژه در حوزه هسته ای دارد

عزیزی یادآور شد: اگر آمریکایی ها این رژیم جعلی کودک کش بالفطره را کنترل نکنند، جمهوری اسلامی که دست برتر در همه ابعاد به ویژه در حوزه هسته ای داشته، تصمیماتی مبتنی بر دیپلماسی میدان خواهد گرفت که خوشایند آمریکایی ها و غربی ها نبوده و پشیمان کننده است.

  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
  • ایکانا
  • ۰
  • جمهوری اسلامی دست برتر در همه ابعاد به ویژه در حوزه هسته ای دارد

    به گزارش صبح مجلس؛ ابراهیم عزیزی طی واکنشی قاطعانه به شایعات حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت سال ها برنامه ریزی و تلاش و به واسطه رهنمون‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب، اقدامات زیرساختی در حوزه های گوناگون مختلف دفاعی، صنعتی و به ویژه هسته ای داشته است، گفت: هم اکنون از ظرفیت های بسیار بالایی برخورداریم که نه تنها پاسخگوی هر تهدیدی خواهد بود بلکه تهدید کننده را پشیمان خواهد کرد.

    رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان اینکه امروز در حوزه موشکی، هسته ای و هوافضا به درجه ای از پیشرفت و قابلیت های منحصر به فرد رسیده ایم که قدرت تهاجمی پیش‌دستانه داریم، اظهار کرد: پیش از این نیز اعلام کرده ایم چنانچه آمریکایی ها، این مزدور و جانور هار را سر جای خود ننشانده و آن را کنترل نکنند، باید در انتظار چند اقدام از سوی ایران باشند.

    وی در ادامه تأکید کرد: آمریکایی ها باید بپذیرند که پاسخ های ایران نه تنها برای رژیم صهیونیستی بلکه برای هم‌پیمانان آنها نیز عذاب آور و پشیمان کننده است.

    عزیزی بر همین اساس تصریح کرد: اگر آمریکایی ها این رژیم جعلی کودک کش بالفطره را کنترل نکنند، جمهوری اسلامی که دست برتر در همه ابعاد به ویژه در حوزه هسته ای داشته، تصمیماتی مبتنی بر دیپلماسی میدان خواهد گرفت که خوشایند آمریکایی ها و غربی ها نبوده و پشیمان کننده است.

    وی یادآور شد: چنانچه رژیم صهیونیستی نیز دست به هرگونه اقدام علیه ایران بزند و آمریکایی ها و هم‌پیمانان آنها، آن را مهار نکنند، مجلس شورای اسلامی دست قوای سه گانه و نیروهای مسلح را برای هر اقدامی پر خواهد کرد. در همین زمینه مجوز هرگونه اقدام نیروهای مسلح را رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا صادر خواهند کرد.

    رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:  هرگونه اجازه در حوزه اقدامات هسته ای نیز نیازمند تصویب مجلس است./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20459

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس