×
رئیس مجلس شورای اسلامی:

همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام می شود/مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می شود

 محمدباقر قالیباف با اشاره به جلسه مشترک با رئیس جمهور و برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع پرداخت مطالبات گندم‌کاران و همسازی سازی حقوق بازنشستگان بررسی شد، از این رو همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام شده و مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می شود.

  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
  • ایکانا
  • ۰
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام می شود/مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می شود

    به گزارش صبح مجلس؛ محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، ۱۸ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دغدغه مردم و نمایندگان درخصوص وضعیت گندم شب گذشته جلسه‌ای را با رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس داشتیم و در آنجا بحث و توافق شد، ضمن اینکه امروز هم در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی، هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. در رابطه با موضوع گندم تصمیم‌گیری انجام شد که انشاالله پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

    رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تصریح کرد: در رابطه به بحث ۴۰ درصد و ۳۰ درصد بازنشستگان نیز این موضوع از این ماه شروع شده و کار آن انجام می‌شود. لذا عزیزان بازنشسته و کشاورز از این موضوع مطلع باشند.

    قالیباف خاطرنشان کرد: مطلع شدیم پدر محمد بهرامی سیف آباد، نماینده محترم بویراحمر، دنا و مارگون به رحمت ایزدی پیوستند، مصیبت وارده را به ایشان و خانواده محترمشان عرض تسلیت و برای آن مرحوم طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال داریم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20453

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس