×
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات:

کمیسیون آموزش از بعد نظارتی به قانون برنامه هفتم توسعه ورود می‌کند

احسان عظیمی راد با بیان اینکه قانون برنامه هفتم توسعه باید به مرحله اجرایی شدن برسد، گفت: قوه مقننه از حوزه نظارتی در اجرایی شدن قانون برنامه هفتم توسعه وظایفی دارد که کمیسیون در جهت تحقق آنها از حداکثر توان خود بهره می‌گیرد.

  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
  • ایکانا
  • ۰
  • کمیسیون آموزش از بعد نظارتی به قانون برنامه هفتم توسعه ورود می‌کند

    به گزارش صبح مجلس؛ احسان عظیمی راد در تشریح دستور کار روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۷ مهرماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: در نشست روز گذشته کمیسیون بررسی اجرای احکام قانون برنامه هفتم پیشرفت و اولویت‌های کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری را در دستور کار داشت. در این جلسه جداول ۱۹ و ۲۰ قانون برنامه هفتم توسعه که به ترتیب به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم مربوط می‌شود مورد رسیدگی قرار گرفت.

    نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جداول ۱۹ و ۲۰ قانون برنامه هفتم توسعه منجر به بهبود وضعیت آموزشی کشور می‌شود، یادآور شد: آنچه در قانون برنامه هفتم توسعه به صورت جداول آمده باید با همکاری دو قوه مجریه و مقننه در بازه زمانی مشخص محقق شود.

    سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون برنامه هفتم توسعه باید به مرحله اجرایی شدن برسد، اظهار داشت: قوه مقننه از حوزه نظارتی در اجرایی شدن قانون برنامه هفتم توسعه وظایفی دارد که کمیسیون در جهت تحقق آنها از حداکثر توان خود بهره می‌گیرد.

    عظیمی راد خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون آموزش بر مبنای علاقمندی و رشته تحصیلی خود اقدام به پذیرش احکام جداول برنامه ۱۹ و ۲۰ نمودند و مقرر شد؛ حکم هر کدام از نمایندگان توسط رئیس کمیسیون صادر و به دستگاه‌های متولی ارجاع گردد تا از بعد نظارتی این مهم محقق شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20449

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس