×

سامانه قانون یار و چشم انداز اقتصادی داده‌های اولیه قوانین را به خوبی احصاء می کند

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:در قالب سامانه قانون یار و چشم انداز اقتصادی بیش از ۱۲ هزار عنوان قانون تجمیع شده است و می تواند ابزار مهمی برای تصویب قوانین قلمداد شود.

  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
  • ایکانا
  • ۰
  • سامانه قانون یار و چشم انداز اقتصادی داده‌های اولیه قوانین را به خوبی احصاء می کند

    به گزارش صبح مجلس؛ بهروز محبی نجم‌آبادی با اشاره به سامانه قانون یار و چشم انداز اقتصادی گفت: در قالب این سامانه بیش از ۱۲ هزار عنوان قانون تجمیع شده است و می تواند ابزار مهمی برای تصویب قوانین قلمداد شود.

    بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احکام فراوانی در کشور وجود دارد اظهار کرد: سامانه قانون یار و چشم انداز اقتصادی شیوه مناسبی در جستجوی این احکام را مدنظر قرار داده است که می تواند این فرایند را آسان کند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از هوش مصنوعی در فعالیت سامانه قانون یار و چشم انداز استفاده شده است. بر مبنای این سامانه ما می‌توانیم داده‌های اولیه قوانین را به خوبی احصا کنیم.

    این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این سامانه می‌تواند از تصویب قوانین تکراری در مجلس جلوگیری کند،ضمن اینکه در قالب این سامانه، موضوع چشم انداز اقتصادی با در نظر گرفتن ارائه آمار و اطلاعات اقتصادی مدنظر قرار گرفته که می تواند اطلاعات مناسبی را در اختیار نمایندگان قرار دهد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20358

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس