×

مجلس آماده همکاری با پلیس در مسیر بودجه نویسی است

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس در جریان دیدار اعضای کمیسیون با فرمانده نیروی انتظامی و معاونان فراجا گفت:مجلس آماده همکاری با فراجا در مسیر بودجه‌ نویسی متناسب با نیاز نیروی انتظامی و امکانات کشور است.

  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
  • ایکانا
  • ۰
  • مجلس آماده همکاری با پلیس در مسیر بودجه نویسی است

    به گزارش صبح مجلس؛ اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس هم زمان با هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی کل نیروی انتظامی با سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی و معاونان ستاد کل فراجا دیدار و گفت و کردند.

    در این دیدار محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور با تبریک هفته ناجا بر لزوم همکاری و تعامل مجلس و فراجا برای اصلاح بودجه سنواتی این نیرو و توجه به معیشت کارکنان تاکید کرد و به نقش نیروی انتظامی در حفظ نعمت امنیت برای جامعه اسلامی اشاره کرد.

    در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون با اشاره به موانع مشکلات توسعه ای و  زیرساختی بر لزوم توجه به معیشت کارکنان، توجه به مناطق مرزی و معیشت ساکنان مرز، تسریع در ساماندهی اتباع، انسداد مرزها، توجه به بومی گزینی در فرماندهی های منطقه ای نیروی انتظامی به دلیل شناخت بهتر افراد بومی از فرهنگ و قبایل مناطق مختلف کشور تأکید کردند.

    سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز توسعه امکانات و تجهیزات پلیس و هوشمندسازی پلیس بر اساس ماموریت ها و همینطور ترسیم سند پلیس آینده بر اساس نیاز های جامعه و البته لزوم توجه به معیشت کارکنان فراجا را از اهداف این نیرو بر شمرد و گفت: نیروی انتظامی در مناسب های مختلف تقویمی در سال غیر از رخ دادهای پیش بینی نشده و حجم بالای مسئولیت ها برای مدیریت نظم و امنیت کشور با چالش های مختلفی روبرو است و در مقابل دشمنان نیز هموار در حال توطئه علیه امنیت مرزی و سرزمینی لذا باید حمایت ها از پلیس متناسب با انتظارات و نیاز ها باشد تا چهره پلیس مقتدر، امنیت ساز و آرامش بخش در جامعه برای مردم ترسیم شود و پلیس به هیچ وجه موافق توسعه بدون کیفیت خود نیست.

    وی افزود: کاهش حجم مجرمان و بالا بردن هزینه جرم و مقابله با اشکال مختلف جرائم بر اساس اقتضائات روز از برنامه های پلیس است که در این مسیر با دستگاه های مختلف همکاری، تعامل و گفت و گو در سطح کارشناسی و عملیات در جریان است./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20356

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس