×
اختری در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی مطرح کرد؛

انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها علیه کودکان و نوجوانان فلسطینی

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری گفت: سازمان های بین‌المللی مرتبط با حقوق بشر نسبت به جنایات صهیونیست‌ها اقدامی نمی‌کنند از این رو باید آنها را واردار به ایفای نقش کنیم.

  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
  • ایکانا
  • ۰
  • انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها علیه کودکان و نوجوانان فلسطینی

    به گزارش صبح مجلس؛ آیت الله محمدحسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری عصر امروز (دوشنبه ۱۶ مهرماه) در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره “شهید محمد الدره”، گفت: اجلاس مذکور طی چند سال گذشته همواره با همت فعالان فلسطین برگزار شده لذا امیدواریم دستاوردهای خوبی برای گسترش فریاد مظلومیت کودکان فلسطینی به ارمغان بیاورد.

    وی اظهار کرد: متاسفانه طی یکسال گذشته بیش از هفده هزار کودک فلسطینی به شهادت رسیده اند از این رو باید تلاش کنیم با همکاری و همیاری سمن های مردمی در کشورهای مختلف دنیا، بتوانیم هم افزایی و همگرایی برای مقابله با رژیم نژادپرست، خونخوار و وحشی صهیونیستی ایجاد کنیم.

    اختری در این زمینه، افزود: طی شش ماه گذشته مقدمات برگزاری اجلاس یاد شده انجام شده لذا امروز میزبان میهمانان متعددی از ۳۰ کشور دنیا هستیم.

    رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه توانمندی و قدرت مقاومت طی یک سال گذشته به نمایش گذاشته شده است، ادامه داد: همه ما موظف هستیم موضوع مذکور را بازتاب دهیم تا همگان به عمق این ظرفیت پی ببرند.

    وی بیان کرد: در این میان نباید فراموش کرد رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین خصوصا کودکان و نوجوانان فلسطینی به گوش آزادی خواهان دارای اهمیت است؛ چراکه مشاهده می‌شود مجامع بین‌المللی نسبت به کشتار صهیونیست‌ها بی‌تفاوت هستند و سکوت کرده اند.

    اختری تصریح کرد: به عبارتی سازمان های بین‌المللی مرتبط با حقوق بشر نسبت به جنایات صهیونیست‌ها اقدامی نمی‌کنند از این رو باید آنها را واردار به ایفای نقش کنیم.

    رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری گفت: باید یادآور شد شهید سیدحسن نصرالله محور مقاومت بود، خودش را سرباز امام خمینی (ره) و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانست.

    وی اظهار کرد: این شهید والامقام توانست همه جریانات و مذاهب لبنانی را برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس به میدان بیاورد و اثرگذار باشد؛ از این رو مشاهده می‌شود حزب الله دارای ساختار مستحکمی است که متزلزل نمی‌شود و با قدرت بیشتر در مقابل اسراییل غاصب ایستاده است.

    رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم، همه شهدایی که در راه مقاومت قدم برداشتند، با پیامبر گرامی اسلام محشور شوند./

    پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20354

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس