×

پیگیری حقوق و مزایای پرستاران در مجلس/ تلاش برای جلوگیری از مهاجرت کادر درمان

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از پیگیری حقوق و مزایای پرستاران در این کمیسیون خبر داد و تأکید کرد : با وزیر بهداشت مذاکراتی صورت گرفته است تا معوقات پرستاران پرداخت شود.

  • محمدامین سالاری
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
  • ۰
  • پیگیری حقوق و مزایای پرستاران در مجلس/ تلاش برای جلوگیری از مهاجرت کادر درمان

    روح‌الله لک علی‌آبادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس در خصوص مشکلات پرستاران و مهاجرت آن‌ها به خارج از کشور گفت: پرستاران ما یک مدتی بود که نگران حقوق و مزایای خود بودند. با توجه به این نگرانی‌ها، ما وزیر بهداشت را به کمیسیون بهداشت و درمان دعوت کردیم و صحبت‌هایی با ایشان داشتیم. قرار شد حقوق و مزایای پرستاران به موقع پرداخت شود و سختی‌هایی که پرستاران تحمل می‌کنند نیز لحاظ شود.

    وی در ادامه به موضوع مهاجرت پرستاران به کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرد و افزود: مهاجرت به این کشورها بیشتر به دلیل دستمزدهای بالاتری است که آن‌ها ارائه می‌دهند. اما مطمئناً پرستاران ما ترجیح می‌دهند که در کشور خودشان مشغول به کار شوند، چرا که شغل پرستاری به نوعی با ایثار و فداکاری همراه است. پرستاران با جان افراد درگیر هستند و افراد را از بیماری نجات می‌دهند.

    لک علی‌آبادی تأکید کرد: ما در کمیسیون بهداشت و درمان بحث‌های خوبی در مورد حقوق پرستاران داشته‌ایم و با وزیر بهداشت نیز مذاکراتی انجام داده‌ایم. خوشبختانه معوقاتی که پرستاران داشتند تا حدی پرداخت شده و همچنان در حال پیگیری هستیم تا شرایط بهبود یابد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20341

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس