×

تاخیر چهارماهه در تعیین مدیر اداره آموزش و پرورش شهرضا

نماینده حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی نسبت به تاخیر چهارماهه در تعیین مدیر اداره آموزش و پرورش شهرضا تذکر داد.

  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
  • ایکانا
  • ۰
  • تاخیر چهارماهه در تعیین مدیر اداره آموزش و پرورش شهرضا

    به گزارش صبح مجلس؛ حبیب قاسمی، نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۴ ماه از عدم تعیین مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شهرضا می گذرد، گفت:جامعه فرهنگی شهرستان شهرضا به برکت انسان های بزرگ و فرزانه همیشه زبانزد عام و خاص بوده است.

    نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس در ادامه با بیان اینکه وجود حکما و علمای فرهیخته در این شهرستان مصداق عینی این امر است افزود: متاسفانه با وجود همه این ظرفیت های انسانی این اداره به مدت چهار ماه است که بدون مدیر اداره می شود.

    وی گفت: این در حالی است که اوج کار این اداره در زمینه برنامه ریزی سال تحصیلی ماه های مرداد و شهریور بوده که با وضعیت بی توجهی و خنثی مدیر کل آموزش و پرورش استان وصرفا با تلاش های سرپرست این اداره مدیریت شد.

    قاسمی گفت: از سوی دیگر در این مدت این اداره نه تنها فاقد مدیر بود بلکه فاقد دو معاون نیز است.

    این نماینده مجلس گفت: گویا آنچه فاقد ارزش است نوجوانان و جوانان این شهرستان هستند. با وجود اینکه در این خصوص مکاتبه ای در شهریور ماه با رئیس جمهور انجام شد و با وزیر آموزش و پرورش نیز مذاکره تلفنی انجام شد، به نظر می رسد تعیین تکلیف این جایگاه ولو به قربانی و بطالت یک سال عمر بهترین سرمایه های مردم، در انتظار انتخاب استاندار است که اگر چنین است باید فکری به حال تعیین استاندار کرد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20331

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس