×
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

عملیات طوفان الاقصی ابتکار عمل مردم فلسطین بود

ابوالفضل ظهره‌وند عملیات طوفان الاقصی را ابتکار عمل مردم فلسطین عنوان کرد و ادامه داد: ایران و حزب‌الله پس از وقوع این عملیات از آن مطلع شدند، این اقدام کنشگرانه در برابر سلطه و جنایتکاری رژیم صهیونیستی بوده که مورد تأیید است.

  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
  • ایکانا
  • ۰
  • عملیات طوفان الاقصی ابتکار عمل مردم فلسطین بود

    به گزارش صبح مجلس؛ ابوالفضل ظهره‌وند در سالروز عملیات طوفان‌الاقصی گفت: مقام معظم رهبری عملیات طوفان‌الاقصی را دفاع مشروع مردم فلسطین در مقابل جنایات و سلطه رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عملیات طوفان الاقصی را ابتکار عمل مردم فلسطین عنوان کرد و ادامه داد: ایران و حزب‌الله پس از وقوع این عملیات از آن مطلع شدند، این اقدام کنشگرانه در برابر سلطه و جنایتکاری رژیم صهیونیستی بوده که مورد تأیید است.

    وی افزود: همان طور که در جنگ جهانی دوم شاهد بودیم که مشابه طوفان‌الاقصی، جنبش مسلحانه در فرانسه، اترش، بلژیک و سوئیس برای مقابله با حضور نازیسم و سلطه و اشغالگری آنها انجام گرفت، این عملیات هم از همان جنس است. تبیین این موضوع مرزبندی بین اقدام مشروع با اقدام تجاوزکارانه و تروریستی که سمبل آن آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، ایجاد می‌کند.

    ظهره‌وند مذاکرات آتش‌بس را زمان خریدن برای آمریکایی‌ها در راستای بازسازی اسرائیل و پایین آوردن سطح تاب‌آوری مردم فلسطین، لبنان و حوزه مقاومت دانست و اضافه کرد: مذاکرات آتش‌بس ترفند آمریکا و اسرائیل بود، در این مقطع اطلاع از این موضوع و انجام اقدامات گروهی در قالب باز کردن جبهه و فعال کردن دیپلماسی و سوق دادن کشورهای جهان عرب و اسلام به سمت همکاری با جبهه مقاومت در راستای جلوگیری قتل عام مردم بی دفاع غزه نیاز بود.

    این نماینده مردم در مجلس دوازدهم گفت: آمریکایی‌ها همواره نقش منافقانه بازی کردند اما در اصل فرماندهی سیاست‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی و مسئولیت این جنایات برعهده آنها است. بنابراین با شرایط موجود نیاز است دیپلماسی رسانه‌‌ای و تبلیغاتی را فعال کرده و با دولت‌های اسلامی تعامل داشته باشیم تا جلوی این تجاوزگری را بگیریم./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20329

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس