×
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند

ابراهیم رضایی،  از آمادگی کامل دستگاه‌های دفاعی و امنیتی کشور برای مقابله با هرگونه تهدید خبر داد و تأکید کرد: هرگونه تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران با واکنشی سخت و سریع مواجه خواهد شد.

  • محمدامین سالاری
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
  • ۰
  • نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند

    جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهی انتظامی، وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، وزارت امور خارجه، وزارت کشور، سازمان انرژی اتمی و مرکز پژوهش‌های با موضوع بررسی سطح آمادگی دستگاه‌ها در مقابله با تهدیدات، همکاری بین دستگاه‌ها و تأمین امنیت روانی مردم از محورهای برگزار شد.

    ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در این باره به خبرنگار پارلمانی صبح مجلس گفت: نمایندگان دستگاه‌های مختلف گزارشی از سطح آمادگی‌های خود ارائه کردند و آخرین ارزیابی‌ها را مطرح کردند. الحمدالله، دستگاه‌های مختلف از آمادگی کامل رزمی، دفاعی و پدافندی برای مقابله با هر تهدیدی برخوردارند و ما امروز شاهد بالاترین سطح آمادگی هستیم.

    وی افزود: هرگونه تهدید جمهوری اسلامی ایران با واکنش سخت، سریع و کوبنده مواجه خواهد شد و هیچ‌گونه تسامحی در این زمینه صورت نخواهد پذیرفت. همچنین، همکاری‌ها و هماهنگی‌های بین دستگاهی در وضعیت مناسبی قرار دارد و جای نگرانی نیست.

    سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: روحیه نیروهای مسلح و دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار خوب است و با توجه به عملیات موفق وعده صادق۲, و حمایت‌های فراگیر از امنیت ملی کشور، ما در بالاترین سطح به هرگونه تهدید پاسخ خواهیم داد. تأمین امنیت ملی ایرانیان خط قرمز نظام اسلامی است.

    گفتنی است در این جلسه، اعضای کمیسیون بر لزوم پیش‌بینی برای بدترین حالت ممکن تأکید کرده و حفظ امنیت اماکن حساس و حیاتی کشور را از ضروریات دانستند. همچنین، تأمین امنیت روانی مردم و داشتن پیوست رسانه‌ای برای رویدادها نیز از محورهای مهم جلسه بود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20321

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس