×

سفر شجاعانه عراقچی به منطقه، پیام قدرتمند برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی

روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس، اقدام شجاعانه سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، در سفر به منطقه را تحسین کرد و آن را گامی مؤثر در تقویت جبهه مقاومت دانست و افزود: این اقدام برای دوستان جمهوری اسلامی قوت قلب و برای دشمنان هشداری جدی است.

  • محمدامین سالاری
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
  • ۰
  • سفر شجاعانه عراقچی به منطقه، پیام قدرتمند برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی

    روح‌الله نجابت، عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس درباره سفر اخیر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه به منطقه، اقدام وی را شجاعانه و درخور تحسین دانست واظهار داشت: شرایط منطقه بسیار ملتهب است و هر اقدامی از سوی جمهوری اسلامی، چه در میان دوستان و چه دشمنان، به‌دقت تحلیل می‌شود. در این شرایط، حضور عراقچی در فضای جنگی، همراه با مقامات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اقدامی شایسته بود که باید تقدیر شود.

    نجابت تأکید کرد: این اقدام، نمونه‌ای از فعالیتی است که از یک وزیر امور خارجه انتظار می‌رود و این همان وزارت خارجه‌ای است که جبهه مقاومت جمهوری اسلامی به آن نیاز دارد.

    وی افزود: ما به‌عنوان نمایندگان مردم و اعضای کمیسیون امنیت ملی، وظیفه داریم هرگونه اقدام مثبت و سازنده در حوزه سیاست خارجی را با جدیت پیگیری و حمایت کنیم.

    امیدواریم با تعامل دولت چهاردهم نواقص آزادراه شیراز به اصفهان برطرف شود

    نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس شورای اسلامی، به مشکلات مربوط به آزادراه شیراز به اصفهان نیز اشاره کرد و اذعان کرد: تلاش‌هایی برای تکمیل این پروژه در حال انجام است و علیرغم برخی نواقص در این آزادراه، عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه باید آغاز می‌شد. امیدواریم با تعاملاتی که با دولت جدید داریم، این نواقص نیز به‌سرعت برطرف شوند.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20303

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس