×
رئیس سازمان نظام پزشکی:

بازنگری و بازبینی در قانون سازمان نظام پزشکی امری بسیار ضروری است

محمد رئیس زاده تاکید کرد که قانون این سازمان مصوب سال 1383 و 20 سال از تصویب آن گذشته و داری ابهامات زیادی است بنابراین باید در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و شفاف‌تر شدن امور در آن بازبینی و بازنگری شود.

  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
  • ایکانا
  • ۰
  • بازنگری و بازبینی در قانون سازمان نظام پزشکی امری بسیار ضروری است

    به گزارش صبح مجلس؛ محمد رئیس زاده بازنگری و بازبینی در قانون سازمان نظام پزشکی را امری بسیار ضروری دانست و گفت: قانون سازمان نظام پزشکی مصوب سال ۱۳۸۳ و ۲۰ سال از تصویب آن گذشته و دارای ابهامات زیادی است.

    وی با تاکید براینکه قانون سازمان نظام پزشکی باید منطبق با مسائل روز باشد، افزود: بخش ها و مواردی از این قانون نیازهای امروز ما را رفع نمی کند و به اندازه کافی جوابگو نیست.

    رئیس سازمان نظام پزشکی ادامه داد: در این قانون در حوزه مباحث برگزاری انتخابات و وظایف مانند اعطای شماره نظام و در حوزه انتظامی و همچنین تبلیغات دارای ابهاماتی است و مسائل به صراحت مشخص نشده به عنوان مثال در بحث محرومیت های صادر شده مشخص نشده که باید ابلاغ و اعلام شود یا نشود و همچنین در بحث تبلیغات و حق عضویت ها و اینکه چه گروه هایی عضو شود و چه گروه هایی عضو نشود ابهاماتی وجود دارد.

    رئیس زاده با تاکید بر اینکه در راستای بهینه سازی قانون و شفاف کردن برخی از مواد باید در قانون سازمان نظام پزشکی بازبینی و بازنگری شود، گفت: پس از ۲۰ سال لازم است که در این قانون بازنگری و بازبینی و در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و شفاف‌تر شدن امور بهینه و تقویت شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20261

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس