×

پیام تسلیت محمد امیر درپی شهادت فرمانده جهادی سیستان‌وبلوچستان

محمد امیر، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در پیامی شهادت مظلومانه پرویز کدخدایی، فرمانده تیپ جهادی مستضعفین استان سیستان‌وبلوچستان را که در حمله‌ای تروریستی به شهادت رسید، تسلیت گفت و بر ادامه راه این شهید در خدمت به مردم محروم تأکید کرد.

  • محمدامین سالاری
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
  • ۰
  • پیام تسلیت محمد امیر درپی شهادت فرمانده جهادی سیستان‌وبلوچستان

    پرویز کدخدایی فرمانده تیپ جهادی مستضعفین استان سیستان‌وبلوچستان درحال برگزاری اردوی جهادی توسط گروهک تروریستی به فیض شهادت نائل شد؛ در اقدام تروریستی شهر بنت شهرستان نیکشهر پرویز کدخدایی فرمانده سپاه بنت، یوسف شیرانی رئیس شورای شهر بنت و دو سرباز وظیفه سپاه به نام جواد ساداتی و مجیب بلوچی در این حمله تروریستی به مقام شهادت نایل آمدند. محمد امیر نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت؛ متن این پیام به شرح زیر است.

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
    انا لله و انا الیه راجعون
    شهادت مظلومانه برادر عزیزم جناب آقای پرویز کدخدایی، فرمانده تیپ جهادی مستضعفین، در حمله تروریستی شهربنت در استان سیستان و بلوچستان را به خانواده گرامی ایشان، هم‌رزمان جهادی، مردم عزیز و غیور این خطه از کشور و تمامی دلسوزان عرصه خدمت و ایثار تسلیت عرض می‌کنم.
    این مرد بزرگ با تلاشی خستگی‌ناپذیر و ایمانی استوار، در راه خدمت به مردم محروم و مستضعفین کشور، با روحیه‌ای جهادی و ایثارگرانه، جان خود را در راه هدفی مقدس و انسانی فدا کرد. خون پاک این شهید والامقام، نه‌تنها راه نورانی جهاد و خدمت به مردم را روشن‌تر می‌کند، بلکه عزم ما را برای ادامه این مسیر پرافتخار استوارتر خواهد ساخت.
    اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم شهید کدخدایی و همه هم‌رزمان و دوستان ایشان، از درگاه خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
    راهش پر رهرو باد.
    محمد امیر
    نماینده مردم اهواز باوی حمیدیه کارون در مجلس شورای اسلامی-جانشین تیپ جهادی مستضعفین استان خوزستان

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20204

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس