×

مسئولان ریشه ناامنی استان سیستان و بلوچستان را بخشکانند

فرهاد شهرکی نماینده مردم زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 11 نفر از فرزندان برومند سیستان و بلوچستان در عمل نفرت انگیز تروریستی شهید شدند از مسئولان مربوطه خواست تا ریشه این ناامنی را بخشکانند.

  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
  • ایکانا
  • ۰
  • مسئولان ریشه ناامنی استان سیستان و بلوچستان را بخشکانند

    به گزارش صبح مجلس؛ فرهاد شهرکی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به ملت شجاع و همیشه در صحنه و رزمندگان سلحشور و مقتدر جمهوری اسلامی ایران، گفت: خداوند را شاکر هستیم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق (۲) از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ مشروع جمهوری اسلامی به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اهداف و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی خود بودیم.

    نماینده مردم زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در هفته جاری با چشمانی اشکبار و قلبی آکنده از درد شاهد شهادت ۱۱ نفر از فرزندان برومند استان سیستان و بلوچستان بودیم که از حوادث تلخ و ناگوار پر تکرار این استان است و این وقایع هر روز ما را به عزای عمومی در این منطقه تبدیل کرده است.

    وی ضمن محکومیت این عمل نفرت انگیز تروریستی، تصریح کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان از مسئولان استانی و کشور انتظار دارند با اتخاذ تدابیر قاطع و موثر ریشه نا امنی را در این استان نابود کنند./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20193

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس