×

واکنش نمایندگان مجلس در شبکه اجتماعی ایکس به حمله موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی

نمایندگان مجلس در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار پست‌هایی به حمله موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند و بر حمایت از مقاومت تأکید کردند.

  • محمدامین سالاری
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
  • ۰
  • واکنش نمایندگان مجلس در شبکه اجتماعی ایکس به حمله موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی

    محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انشار عکسی از شهید حسن تهرانی مقدم نوشت: وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا. قالیباف در پست دیگری نوشت: تنها گوشه‌ای از قدرت ایران به متجاوزان نشان داده شد. با تمام توان و بر اساس حق دفاع مشروع مقابل جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی می‌ایستیم. در برابر تهدیدات دشمن پاسخ‌های دور از انتظاری طراحی شده است. اگر می‌دانستید چه برای شما آماده شده تهدید ایران سربلند را همین الآن متوقف می‌کردید.

    علیرضا سلیمی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات: ما یک مقدار سلاحهای خود را در تل آویو و حیفا و بیت المقدس اشغالی و…امشب زمین گذاشتیم . حالا اندکی طعم آنها را بچشند تا بعد…

    علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد: بسم الله الرحمن الرحیم “انا من المجرمین منتقمون” ای باند ‌ترور و کودک‌کش صهیونی! هرجا که باشید و با گنبدهای آهنین و حامیان جهانی‌تان حفاظت شوید، جنود خدا شما را به کام مرگ برده و انتقام مظلومان فلسطین، لبنان، شهدا و رهبران مقاومت را از شما و حامیانتان گرفته و خواهند گرفت.

    مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم با انتشار پوستری از صفحه رهبر انقلاب نوشت: نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیب…

    مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون: اسرائیل امشب فهمید ادعای با خاک یکسان کردن تل آویو و حیفا تهدید توخالی نیست ایران هم ابزار عملی کردن آن را دارد و هم اراده انجام آن را این بستگی به رژیم شیطانی دارد که چقدر برای نابودی شتاب داشته باشند.

    روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو: نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ… #نصرالله

    عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول: اینجا ایران است ،سرزمین ایثار و شجاعت ،دنیا بداند هر کس از خطوط قرمز جمهوری اسلامی عبور کند با واکنش سخت فرزندان ایران زمین مواجه خواهد شد

    ابراهیم رضایی نماینده مردم شریف دشتستان: دست و بازوی فرماندهانی که رژیم تروریستی اسرائیل را موشک‌باران کردند می‌بوسم. سرافرازمان کردید.

    علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود: امشب دل و جان صهیونیست‌ها لرزید و دل ملت های مقاوم گرم شد امشب صهیونیست‌ها از ترس به پناهگاه گریختند و ملت های مقاوم از شادی به خیابان‌ها آمدند امشب صهیونیست‌ها نابودی را از همیشه به خود نزدیک تر دیده‌اند.

    مالک شریعتی، نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس: قالَ إِنَّکَ لَنْ تَسْتَطِیعَ مَعِیَ صَبْراً (خضر به موسی) گفت: تو هرگز نمى‌توانى بر همراهى من #صبر کنى! وَ کَیْفَ تَصْبِرُ عَلى‌ ما لَمْ تُحِطْ بِهِ خُبْراً و چگونه بر چیزى که #آگاهى_کامل به (راز) آن ندارى صبر مى‌کنى؟

    حسن قشقاوی نماینده مردم رباط کریم، بهارستان و پرند: اوست کسى که از میان اهل کتاب کسانى را که کفر ورزیدند در نخستین اخراج بیرون کرد؛ گمان نمیکردید که بیرون روند و خودشان گمان داشتند که دژهایشان در برابر خدا مانع آنها خواهد بود [ولى] خدا از آنجایى که تصور نمیکردند بر آنان درآمد و در دلهایشان بیم افکند (سوره حشر آیه۲) #وعده_صادق۲

    روح‌الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان با انشار فیلم کوتاهی از سیدحسن نصرالله توشت: روحت شاد…

    زینب قیصری، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات: مقام معظم رهبری: اسرائیل ثابت کرده است که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمد. این جنگ‌، جنگ اراده‌هاست و اراده ما بالاتر است چون به خدا ایمان داریم، چون به ولایت باور داریم.

    محمد معتمدی‌زاده، نماینده مردم‌ سیرجان و بردسیر: ترس و وحشتی که بر اشغالگران صهیونیست مستولی شده ثمره جنایاتی است که سالها بر مردم مظلوم فلسطین و لبنان روا داشته اند هیچ اشغالگری در هیچ کجای فلسطین اشغالی از آتش مقاومت در امان نیست. ظلم پایدار نمی‌ماند.. #نصرُ_من_الله‌_و_فتح_قریب.

    فاطمه محمدبیگی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز: الله اکبر الله اکبر الله اکبر نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ.

    سیدمحسن موسوی‌زاده نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه: سگ‌های صهیونیست فقط برابر دریدن زنان و کودکان آموزش دیده اند جهان ببیند که سربازان اشغالگر در مقابل هماورد واقعی با ترس و یاس زمین را چنگ میزنند و این تازه آغاز انتقام است. #انتقام_سخت #راه_نصرالله

    سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات: وَأُخۡرَىٰ تُحِبُّونَهَاۖ نَصۡرࣱ مِّنَ ٱللَّهِ وَفَتۡحࣱ قَرِیبࣱۗ وَبَشِّرِ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ #رهبر_انقلاب #جمهوری_اسلامی_ایران

    هادی محمدپور، نماینده مردم گناباد و بجستان نوشت: الله اکبر … هم‌ زمان که پشت دشمن لرزان است، پشت ملت ایران به قدرت موشک های ایرانی گرم است . درود بر غیرت سپاهیان اسلام.

    منصور شکرالهی، نماینده مردم  کهنوج،منوجان، رودبار جنوب، جازموریان،قلعه گنج و فاریاب با انشار عکس خود در صحن علنی مجلس نوشت: إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ (سوره سجده آیه ۲۲) #السید_حسن_نصرالله #ایران.

    الهام‌ آزاد نماینده مردم نایین و خور وبیابانک: مشب دندان های سگ هار صهیونیست در هم شکسته شد و اشغالگران در کنار گنبد آهنین نظاره گر نتیجه شرارت خود بودند این زبانی است که دشمن به خوبی میفهمد. موشک ها با اسرائیل مذاکره خواهند کرد.

    احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات: احسنت بر شیربچه‌های سپاه و جای حاج‌قاسم و سیدحسن تهرانی مقدم خالی. اگر این حمله را بلافاصله بعد از شهادت اسماعیل هنیه انجام می دادیم، شاید مسیر بحران شامات به سمت دیگری می‌رفت و اکنون سیدحسن در میان ما بود. اگر آمریکا و نوکران منطقه‌ای غلطی کنند، منطقه به آتش کشیده خواهد شد.

    امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات: الله اکبر حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی آغاز شد. این فیلم‌ها را به یاد داشته باشید تا اگر فردا دوباره عمال اسرائیل گفتند ۹۰درصد موشکها توسط گنبد آهنین خنثی شده! به روی شان بیاورید که خیلی وقت است که لخت بودن پادشاه آشکار شده…

    فرشاد ابراهیم پور نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون: بسم الله الرحمن الرحیم فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ #ایران_قوی #انتقام

    ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم تیران، کرون و نجف آباد : با سگ هار زنجیر پاره کرده نمیتوان با ملایمت صحبت کرد. داغی آتش و شعله موشک زبانی است که اسرائیل آن را کاملا میفهمد. ما منتظر حماقت وحوش صهیونیسم هستیم تا حیفا و تل آویو را با خاک یکسان کنیم.

    هادی محمدپور، نماینده مردم نهبندان وسربیشه: این فقط فروریختن آتش موشک های ایرانی نیست فروریختن هیمنه پوشالی صهیونیسم است. توهم قدرتی که با بمباران مردم بی دفاع به آنها دست داده بود با بارانی از موشک شسته شد. بیش باد و روز افزون …

    کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر، سردشت و میرآباد: این وضعیت هر شب کودکان غزه در یک سال گذشته است است. طعم ترس و آتش و گلوله را بچشید صهیونیست های کثیف و کودک کش. إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

    حسین امامی راد نماینده مردم چناران، طرقبه‌شاندیز، گلبهار، گلمکان، سیدآباد و رادکان: #سید_حسن_نصرالله در بمباران وحشیانه #صهیونیست مورد حمایت آمریکا به شهادت رسید. او رمز وحدت لبنان بود و صلابت کلام و سخنرانی‌های آتشین و طوفانیش، تاثیری کمتر از شلیک موشک‌ها نداشت.او نیست ولی راه و مکتبش،همچنان ادامه دارد و تا نابودی کامل اسرائیل، هیچ سلاحی کنار گذارده نخواهد شد.

    علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد و طالقان: فَلَم تَقتُلوهُم وَلٰکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُم ۚ وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلٰکِنَّ اللَّهَ رَمىٰ ۚ….

    در حال تکمیل…

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20149

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس