×
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات:

دانشگاه فرهنگیان از اولویت‌های دولت و مجلس است

علیرضا منادی با حضور در دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و رئیس و معاون پردیس علامه امینی تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

  • ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
  • ایکانا
  • ۰
  • دانشگاه فرهنگیان از اولویت‌های دولت و مجلس است

    به گزارش صبح مجلس؛  علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با حسین احمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، رئیس و معاونان پردیس علامه امینی تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

    رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، با اعلام حمایت و پشتیبانی خود از دانشگاه فرهنگیان افزود: توجه به وضعیت دانشگاه فرهنگیان مورد تاکید رهبری بوده و در اولویت دولت و مجلس قرار گرفته است.

    منادی وظیفه و نقش اصلی دانشگاه فرهنگیان را تربیت و تامین نیروی انسانی متخصص، متعهد و شایسته برای نظام تعلیم و تربیت کشور دانست و اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای  مرتفع کردن مشکلات این دانشگاه همچون بازسازی ساختمان‌های قدیمی و فرسوده، مجهز کردن این دانشگاه به امکانات و تجهیزات آموزشی، رفاهی و ورزشی مورد نیاز دانشجو معلمان تلاش می‌کند.

    در این دیدار احمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی نیز به تشریح وضعیت موجود و کمبود شدید فضاهای آموزشی،خوابگاهی، نیروی انسانی، زیرساختی، ورزشی و نیازهای دانشجو معلمان این استان در خصوص تربیت معلم تراز نظام اسلامی که مورد تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است سفارش کرد.

    احمدی با اشاره به رسالت مهم دانشگاه فرهنگیان و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب و اهمیت نمایندگان مجلس و مسئولان کشور به این دانشگاه، همکاری و تعامل متقابل سازمان‌ها و ادارات دولتی و آزاد را راهکاری موثر برای وضعیت موجود دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی دانست و خاطرنشان کرد: با قدردانی از حضور رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در این دانشگاه، بر ضرورت دغدغه مندی نماینده دولت و مدیران استان در جهت حل مشکلات و نیازهای دانشگاه و دانشجو معلمان این استان تاکید و همکاری و تعامل با استاندار و افزایش مشارکت‌های مردمی را در جهت رسیدن دانشگاه فرهنگیان به اهداف اصلی خود ضروری دانست./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20077

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس