×
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید:

تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس در تشریح نشست این کمیسیون خبر از تعیین اولویت‌های کاری آن جهت حل ناترازی‌ها و تنظیم‌گری حوزه انرژی داد.

  • ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
  • ایکانا
  • ۰
  • تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید

    به گزارش صبح مجلس؛ جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست روز یکشنبه(۸ مهر ماه) کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی که با موضوع تعیین اولویت های این کمیسیون تشکیل شد، گفت: قرار است موضوعاتی همچون تنظیم گری در حوزه برق، اصلاح موادی از قانون تسهیل صدور مجوزها و قانون سهولت فضای کسب و کار بر اساس اجرای سیاست های اصل ۴۴ به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

    قادری در ادامه با بیان اینکه ناترازی در حوزه برق نیازمند تنظیم گری است که در کمیسیون انجام می شود، اظهار داشت: همچنین برنامه ای برای تنظیم‌گری حوزه پتروشیمی داریم که درباره انحصاری بودن این حوزه باید بحث و بررسی صورت گرفته و درباره روش های رقابت در این زمینه نیز صحبت شود.

    رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طرح حذف یک ماده از قانون حمایت از ایجاد نواحی صنعتی روستایی که مغایر با سیاست های اصل ۴۴ است را در دستور کار قرار خواهیم داد./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20045

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس