×

شهادت نصرالله، بیدار کننده کشورهای اسلامی در مقابل اسرائیل

در پی شهادت سید حسن نصرالله، نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم واکنش کشورهای اسلامی و تقویت جبهه مقاومت، گفت: اگر رژیم‌های محافظه‌کار منطقه بیدار نشوند، اسرائیل به سراغ آن‌ها نیز خواهد آمد و مردم ایران انتظار دارند که پاسخ مناسبی به رفتارهای وحشیانه این رژیم داده شود.

  • محمدامین سالاری
  • ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
  • ۰
  • شهادت نصرالله، بیدار کننده کشورهای اسلامی در مقابل اسرائیل

    سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی، نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی، به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، مجاهد بزرگ، ضمن تسلیت به همه انسان‌های آزاده، مسلمانان و ملت‌های لبنان و فلسطین، گفت: ما به مقاومت امید بستیم تا از ظلم و ستمی که در دنیا اعمال می‌شود، جلوگیری کنیم و محور و نماد این مقاومت، مقابله با اشغالگری سرزمین‌های فلسطین است.

    او با اشاره به لزوم واکنش کشورهای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم که کشورهای منطقه تجدید نظر کنند و رژیم‌های محافظه‌کار و سرسپرده بیدار شوند. اسرائیل روزی به سراغ این کشورها نیز خواهد آمد و اگر اکنون احساس امنیت می‌کنند، بزرگ‌ترین اشتباه را مرتکب می‌شوند.

    هاشمی نخل ابراهیمی افزود: اسرائیل تنها درگیری با لبنان و فلسطین و سوریه ندارد، بلکه در کل منطقه در حال فعالیت است و سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کند. مردم ایران نیز انتظار دارند که پاسخ مناسبی داده شود و جبهه مقاومت تقویت شود. سوریه و لبنان باید تقویت شوند و ایران هم باید پاسخ مناسب به اقدامات رژیم صهیونیستی بدهد.

    این نماینده مجلس در ادامه داد: انتظار مردم ما این است که در زمانی مناسب، پاسخ محکم و کوبنده‌ای به رفتارهای وحشیانه رژیم داده شود. این انتظار در همه اقشار جامعه مشاهده می‌شود.

    هاشمی نخل ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا پیگیری این موضوع از سوی نمایندگان در مجامع بین‌المللی فایده‌ای خواهد داشت، گفت: ما باید مردم دنیا و نهادهای تأثیرگذار کشورهای منطقه را همراه کنیم. با این حال، تجربه ثابت کرده که امیدی به اقدام مؤثر از سوی آن‌ها نداریم. اما این کار باید در کنار اقدامات اساسی دیگر انجام شود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20036

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس