×
رئیس کمیسیون اقتصادی:

بودجه ۱۴۰۴ بر مبنای احکام برنامه هفتم پیشرفت تدوین شود

حسینی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۴ باید مشخص باشد که هر حکم و هر رقم بودجه، کدام بخش از برنامه و اهداف پیش‌بینی شده آن را پشتیبانی خواهد کرد.

  • ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
  • ایکانا
  • ۰
  • بودجه ۱۴۰۴ بر مبنای احکام برنامه هفتم پیشرفت تدوین شود

    به گزارش صبح مجلس؛ سید شمس‌الدین حسینی با اشاره به انتظارات درباره تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ از سوی دولت چهاردهم، اظهار کرد: واقعیت امر این است؛ در سال ۱۴۰۳، به نوعی با یک وضعیت ویژه‌ای لایحه بودجه نهایی شد چرا که در آن مقطع هنوز قانون برنامه هفتم پیشرفت ابلاغ و به اتمام نرسیده بود.

    نماینده مردم «تنکابن،رامسر و عباس آباد» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ما قانون برنامه هفتم توسعه را پیش رو داریم و احکام آن صحیح است، بیان کرد: از این رو می‌بایست بودجه سال ۱۴۰۴، بودجه‌ای بر مبنا برنامه هفتم توسعه باشد.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۴ باید مشخص باشد که هر حکم و هر رقم بودجه، کدام بخش از برنامه و اهداف پیش‌بینی شده آن را پشتیبانی خواهد کرد.

    حسینی با اشاره به تصویب و ابلاغ قانون تامین منابع تولید‌ و زیر ساخت ها در مجلس آنهم به عنوان یک اتفاق مناسب در عرصه اقتصادی کشور، بیان کرد: به واقع قانون تامین منابع تولید و زیرساخت‌ها دریچه جدیدی به روی تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها از جمله پروژه‌های عمرانی فراهم می کند.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه از ظرفیت این قانون به درستی استفاده کند. به واقع بودجه و احکام مالی مرتبط با آن، باید راهگشا باشد تا مشکلات اقتصادی برطرف شود./پایان پیام

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=20014

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس