×
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

تنها راه نابودی اسرائیل، جهاد میدانی است نه راهکارهای سیاسی

امیر حیات‌مقدم تأکید کرد که راهکار مقابله با اسرائیل باید کاملاً میدانی و عملیاتی باشد و دل بستن به مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل یا شورای امنیت نتیجه‌ای نخواهد داشت. تنها با جهاد واقعی می‌توان به نابودی این رژیم امیدوار بود.

  • محمدامین سالاری
  • ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
  • ۰
  • تنها راه نابودی اسرائیل، جهاد میدانی است نه راهکارهای سیاسی

    امیر حیات‌مقدم، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس در خصوص شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهادت سید حسن نصرالله، مانند شهادت سید عباس موسوی، تأثیر عمیقی بر تقویت جبهه مقاومت خواهد داشت. خون مظلومانه این شهدا باعث تقویت جبهه مقاومت شده و قطعاً حزب‌الله پس از این شهادت، قوی‌تر از قبل به مسیر خود ادامه خواهد داد.

    نماینده مردم امیدیه، بندرماهشهر و هندیجان با اشاره به واکنش‌ها و مواضع دولت‌های اسلامی در قبال شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما تاکنون شاهد واکنش مثبت و درست از سوی دولت‌های اسلامی نبوده‌ایم و اسرائیلی‌ها بخشی از محاسبات خود را روی همین کشورها انجام داده‌اند. اما هیچ امیدی به این دولت‌ها نیست. ملت‌های اسلامی باید درک کنند که راهکار سیاسی برای مقابله با اسرائیل وجود ندارد. این یک موضوع نظامی و میدانی است و تنها از طریق تشکیل صفوف مجاهدین و نیروهای نظامی می‌توان اسرائیل را نابود کرد.

    حیات‌مقدم ادامه داد: اسرائیل امروز بسیار ضعیف‌تر از گذشته شده و دیگر قدرت سابق خود را ندارد. اسرائیل امروز در پایان عمر خود قرار دارد. کشورهای اسلامی، به‌ویژه آنهایی که توسط دولت‌های فاسد اداره می‌شوند، قادر به مقابله با اسرائیل نیستند. این دولت‌ها در فساد غرق شده‌اند و جهاد از آن‌ها برنمی‌آید.

    وی در پایان تأکید کرد: راهکار مقابله با اسرائیل کاملاً میدانی است و نباید به راهکارهای سیاسی در مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل یا شورای امنیت دل خوش کرد. تنها با ایستادگی و جهاد واقعی می‌توان به نابودی اسرائیل امیدوار بود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19997

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس