×

اسرائیل با حمایت غرب جرأت چنین جنایتی پیدا کرده است

محمد امیر، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، ضمن ابراز تأسف عمیق از این واقعه، تأکید کرد که حمایت‌های غرب و آمریکا به اسرائیل جرأت بیشتری برای جنایت داده و سکوت کشورهای اسلامی این خطر را دوچندان کرده است.

  • محمدامین سالاری
  • ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
  • ۰
  • اسرائیل با حمایت غرب جرأت چنین جنایتی پیدا کرده است

    به دنبال شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، محمد امیر نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی صبح مجلس، ضمن ابراز تأسف عمیق نسبت به این حادثه، گفت: این واقعه واقعاً آزار دهنده است، چه برای شیعه و چه برای سنی، هر مذهب و مسلکی آزرده می‌شود. اسرائیل دیگر به هیچ حدودی، هیچ قانونی و هیچ یک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست و این جرأتش هم به واسطه حمایت‌های اربابش، یعنی غرب و آمریکا، است.

    امیر در ادامه گفت: سیاست آمریکا به اسرائیل این اجازه را داده که جسارت بیشتری پیدا کند. سکوت برخی از کشورهای تأثیرگذار اسلامی نیز به این جسارت دامن زده است. در حالی که ما واکنش جدی از کشورهای مسلمان نداشتیم، اسرائیل به دنبال توسعه‌طلبی و تسلط بر خاورمیانه است.

    نماینده مردم اهواز بیان کرد: استکبار جهانی به دنبال این است که اسرائیل را به جلو بیندازد و مسیر را برای استثمار ثروت‌های این کشورها هموار کند. سکوت کشورهای اسلامی به ضرر خودشان تمام خواهد شد و در نهایت، آن‌ها نیز تبدیل به برده استکبار خواهند شد.

    او همچنین تأکید کرد: ما در مجلس هم بیانیه‌ای صادر خواهیم کرد و با قدرت با افرادی که تأثیرگذار هستند، در حال برگزاری نشست‌هایی هستیم. ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و ایشان راهبرد کشور را مشخص می‌کنند. قطعاً تصمیم جدی خواهد گرفت که انتقام خون اسماعیل هنیه، شهدا و مردم مظلوم غزه را با یک روش مشخص و غیرمنفعلانه عملی خواهیم کرد، اما قطعاً پاسخ‌های حداکثری از حوزه مقاومت به اسرائیل خواهیم داشت.

    وی به انتقاد از عدم واکنش ایران به اسرائیل پرداخت و گفت: بسیاری از صاحب‌نظران بر این باورند که عدم واکنش ایران به اسرائیل، جسارت و گستاخی بیشتری را برای آن‌ها ایجاد کرده است. اسرائیل قبل از شهادت اسماعیل هنیه، شروع به تخریب غزه کرد و این نشان‌دهنده برنامه‌اش برای حذف هلال شیعی است.

    محمد امیر ادامه داد: این یک نقشه است که با حمایت و همفکری غرب و آمریکا تنظیم شده است. سکوت آن‌ها بهترین دلیل است که ما چرا پاسخ نداده‌ایم. باید با دقت بیشتری عمل کنیم و در جنگ باید یک استراتژی دقیق داشته باشیم. باید از احساسات فاصله بگیریم و بر اساس عقلانیت تصمیم‌گیری کنیم.

    نماینده مردم اهواز به آینده جبهه مقاومت و حزب‌الله اشاره کرد و گفت: حزب‌الله یک مجموعه منسجم و قدرتمند است و به زودی چهره‌های جدیدی از درون خود را معرفی خواهد کرد. اگرچه خللی ایجاد شده، اما چهره‌های بزرگ و قدرتمند همچنان در این مجموعه وجود دارند و به زودی ظهور خواهند کرد.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19995

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس