×

سواحل استراتژیک مکران، اولین میزبان وزیر دفاع دولت چهاردهم

امیر سرتیپ نصیرزاده در راس هیاتی به منظور بازدید از پروژه‌های صنعتی وزارت دفاع در جنوب شرق کشور به چابهار سفر کرد.

  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
  • ۰
  • سواحل استراتژیک مکران، اولین میزبان وزیر دفاع دولت چهاردهم

    به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران، بر پایه این گزارش، امیر نصیرزاده را در این سفر سردار سرتیپ پاسدار ابن‌الرضا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، داود عباسی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شستان و تنی چند از مدیران ارشد وزارت دفاع همراهی می‌کنند.

    امیر سرتیپ نصیرزاده در گفتگو با روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران هدف از انتخاب چابهار و سواحل مکران برای اولین سفر استانی را تاکید تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تسریع آبادانی و توسعه سواحل مکران دانست.

    وی با اشاره به توان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در فعالیت‌های اقتصادی گفت: مطلوبیت طرح‌های وزارت دفاع در منطقه چابهار، علاوه بر ارتقای شاخص‌های اقتصادی، کمک در جهت رفع محرومیت تاریخی از این منطقه، ارتقای شاخص‌های رفاه و امنیت در جنوب شرق کشور و به امید خدا ایجاد “جهش تولید با مشارکت مردم” که تاکید دیگر مقام معظم رهبری است، دانست.

    گفتنی است در بدو ورود به چابهار، وزیر دفاع مورد استقبال محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، محمدانور بجارزهی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، حمیرا ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، جواد سپاهی فرماندار چابهار، علیرضا منیری‌ابیانه مدیرعامل شرکت توسعه‌ پتروشیمی نگین مکران، بهزاد انصاری مدیرعامل پتروشیمی بدر شرق و برخی مقامات ارشد نظامی منطقه قرار گرفت.

    امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در این سفر از شهرک پتروشیمی مکران بزرگترین طرح صنعتی سیستان و بلوچستان بازدید نمود.

    وزیر دفاع همچنین از پروژه پایانه‌های صادراتی محصولات پتروشیمی در بندر شهید بهشتی و طرح آبگیر و آب‌شیرین‌کن پتروشیمی مکران که علاوه بر رفع نیازهای پتروشیمی، عواید متعددی برای تامین آب شرب مردم منطقه دارد نیز بازدید نمود.

    وی همچنین از نیروگاه برق پتروشیمی مکران که قرار است ظرفیت مازاد آن به کمک مردم منطقه و کمک به کاهش خاموشی‌ها داشته باشد، بازدید نمود.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19911

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس