×

صنعت پتروشیمی ایران، فرصتی جذاب برای شرکای چینی به منظور همکاری های مشترک

مدیرعامل چینی شرکت توجان تلندر،گفت: بازار پتروشیمی ایران، فضایی جذاب برای شکل‌گیری همکاری‌های دوجانبه بین‌المللی است و در حال مذاکره با چند شرکت ایرانی به منظور انعقاد قراردادهای بلندمدت هستیم.

  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
  • ۰
  • صنعت پتروشیمی ایران، فرصتی جذاب برای شرکای چینی به منظور همکاری های مشترک

    به گزارش نیپنا، جانگ، مدیرعامل چینی شرکت توجان تلندر، با اشاره به این که این مجموعه یکی از معروف‌ترین شرکت‌‎های فعال در زمینه پلاستیک و بازیافت محصولات پلاستیکی درتیانجین چین است، گفت: این اولین حضور ما در نمایشگاه ایران پلاست است و نسبت به آن بسیار خرسندیم.

    همچنین به دنبال آن هستیم تا مانند سایر شرکت‌های چینی، از حضور در ایران‌پلاست ۲۰۲۴ نهایت بهره را ببریم و همکاری‌های خود را با شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان ایرانی آغاز کنیم.

    وی افزود: پس از افتتاحیه رسمی نمایشگاه ایران‌پلاست، شرکت ما فعالیت‌های خود را جهت بررسی رزومه شرکت‌های ایرانی به منظورعقد قرارداد و شروع همکاری‌های دوجانبه آغاز کرد. ضمن آنکه بازار پتروشیمی ایران با در اختیار داشتن امکانات و ظرفیت‌های بسیار بالا درغرب آسیا، همواره مورد توجه شرکت‌‌های چینی فعال در صنعت پتروشیمی و پلیمربوده است و ما نباید از این مهم عقب بمانیم.

    مدیرعامل شرکت توجان تلندر تصریح کرد: شرکت‌های ایرانی فعال در صنعت پتروشیمی همگی از کارکنان و کادر حرفه‌ای تشکیل شده است و همین مساله امکان ترقی و پیشرفت درآینده همکاری‌ها و معاملات را افزایش می‌دهد و در حال حاضر مشغول مذاکره برای نحوه همکاری با شرکت‌های ایرانی هستیم.

    هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور ۲۸۸ شرکت خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی به‌مدت چهار روز (۱۸ تا ۲۱ شهریور) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

    لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19868

    ارسال دیدگاه

    نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.

    نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

    نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد. موارد ضروری علامتگذاری شده اند *

    نظر شما دریافت شد و پس از بررسی منتشر خواهد شد.

    صبح مجلس
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است. | پایگاه تحلیلی خبری صبح مجلس